• elin9702

    MISSFALL, VISSTE EJ JAG VAR GRAVID HJÄLP TW BILD

    Hej! 


    igår 6/6 kom detta ut ur mig. Helt utan förvarning eller något. Jag går på ppiller sedan 7/5 då jag fick min första blödning/mens efter min bebis föddes i oktober. 

    Det märkligaste är att alla test har varit negativa både vid första blödningen samt nu när det kommit ut.

    Har fått bekräftat att det är ett embryo!
    Den har armar, ben, svansen samt dessa blodådor som bildats. 

    Alltså panik?? Ska kontakta min bm för att få prata Samt kolla upp så det inte finns kvar eller mer!
    Men testen negativa! Hjälp mig! Är detta normalt?? Har aldrig fått missfall förut!

  • Svar på tråden MISSFALL, VISSTE EJ JAG VAR GRAVID HJÄLP TW BILD
  • Anonym (Ja)

    Sent svar men ja det är "normalt" men för att trösta dig så är det där fostret gravt missbildat och det är förmodligen därför du fått missfallet. Så du har inte gjort nått fel. Ser ut som att du varit gravid i vecka 8-9 någonstans :) 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ja) skrev 2023-11-14 14:23:55 följande:

    Sent svar men ja det är "normalt" men för att trösta dig så är det där fostret gravt missbildat och det är förmodligen därför du fått missfallet. Så du har inte gjort nått fel. Ser ut som att du varit gravid i vecka 8-9 någonstans :) 


    Var ser du missbildningen?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-14 14:32:27 följande:
    Var ser du missbildningen?
    Jadu tex så har friska foster inga armar i ansiktet. Önskar jag hade haft en bild på hur ett foster ser ut när det är utan missbildningar.
Svar på tråden MISSFALL, VISSTE EJ JAG VAR GRAVID HJÄLP TW BILD