• Anonym (Nils)

    Son med autism...mamman?

    Träffades via nätet. Hon valde mig bland alla andra pga jag hade hund. 3 dejten hos henne. Hon hade lagat mat. Jag åt med glädje och berömde kocken mkt. Plockade bort min disk och hjälpte henne med allt det andra. Dags att gå ut med vovven så jag gick och tog på mig skorna.
    Då hör jag raska tunga steg mot mig...det var hon. Hon ställde sig 5 cm näsa mot näsa och sa surt. "Har du nåt du vill säga mig eller!?" Jag backade ett steg...herregud vad ÄR DET NU frågan om...Hjärnan i högvarv...VAD har jag missat!? Mmm hade jag tackat för maten?? Hade nog missat det....
    Sa "Tack för maten". Hon blev nöjd och vi gick ut med min hund som om inget hänt.
    Vi fortsatte(tyvärr) att dejta. 

  • Svar på tråden Son med autism...mamman?
  • Sk007
    Anonym (Nils) skrev 2023-05-14 12:53:55 följande:
    Son med autism...mamman?

    Träffades via nätet. Hon valde mig bland alla andra pga jag hade hund. 3 dejten hos henne. Hon hade lagat mat. Jag åt med glädje och berömde kocken mkt. Plockade bort min disk och hjälpte henne med allt det andra. Dags att gå ut med vovven så jag gick och tog på mig skorna.
    Då hör jag raska tunga steg mot mig...det var hon. Hon ställde sig 5 cm näsa mot näsa och sa surt. "Har du nåt du vill säga mig eller!?" Jag backade ett steg...herregud vad ÄR DET NU frågan om...Hjärnan i högvarv...VAD har jag missat!? Mmm hade jag tackat för maten?? Hade nog missat det....
    Sa "Tack för maten". Hon blev nöjd och vi gick ut med min hund som om inget hänt.
    Vi fortsatte(tyvärr) att dejta. 


    Varför skaffade ni barn?
    Tyckte ni att det verkade vara bra förutsättningar för att föra generna vidare?
  • Anonym (Nils)

    Del 2.
    När vi hade sex så låg hon bara där som en säck potatis. Jag älskar att slicka så jag slickade som en dåre. Frågade om det var skönt. "Ja jätteskönt" sa hon. Ingen reaktion alls under sexet. Jag sa "Jag vill att du kommer med när vi har sex, det är viktigt för mig" Svaret "viktigast är att du kommer"
    Men va FAN är detta för kvinna! 
    Vi fortsatte trots mina funderingar på denna kvinna. Stod och diskade hos henne. Extra noga såklart. Hon kom och tittade på min färdiga disk som stod och torkade. Plötsligt synar hon disken och lägger flera saker tillbaka i ofärdigt (utan att säga något)...
    Bara börja om....WTF??
    Vi fortsatte träffas(tyvärr) Hon sa hon aldrig varit sambo och längsta förhållandet varat 5 månader (no shit Sherlock). Hon var 29 år då. 
    Hon sa hennes föräldrar supit minst varje helg under uppväxten. Hennes mamma hälsade aldrig på mig under de 4 åren vi var ihop. Jag kände mig oönskad av hennes familj. 
    Vi fick ett barn ihop (älskar mitt barn) Mamman stack när barnet var 2månader gammal pga jag skulle varit otrogen....bad om bevis...inga bevis finns/Fanns. Efter 2 veckor började vi umgås igen(??!!) Sov nakna ihop, frukostar,middagar, utflykter etc. JAG trodde vi hade nåt på G igen. Jag fick nyckel till hennes nya lya. Kom och gick som jag ville och hon var glad för det. 

    1,5 år senare så kom jag på henne i sängen med en annan. Hon sa " jag har varit singel 1,5 år och jag knullar med vem jag vill!!" Snacka om 1,5 år i pissrännan för mig....Hon hade ju varit "singel" i 1,5 år och detta var bara sex, en kk sa hon....OCH vårt barn hade träffat hennes kk...
    2 veckor senare, ny kille men denna gång "seriös" sa hon. Den nya hade med träffat vårt barn sa hon.
    Total mörker hos mig....
    Jag misstänker autismspektrat hos denna kvinna.

  • Anonym (Stina)

    Hur kommer ert barn in i detta? Du kom och gick som du ville - hur Går det ihop med att ha ansvar för ett barn? Du flyttade ut? Och det påverkade inte ert barn alls? Hon träffade en ny och det visste inte du om - men det gjorde barnet: hur närvarande har du varit då? 


    Du verkar inte tycka om denna kvinna alls och det är oklart varför du fortsatt ha en relation. Ert barn har autism: hur har han fått diagnosen? Har du varit närvarande i utredning? Hur har du varit med och anpassat för att ett barn ska få bra förutsättningar trots diagnosen?

    Det låter som att du levt något slags ungkarlsliv vid sidan av ert barn, du skriver att du älskar barnet över allt annat men du verkar mest fokuserad på relationen till hans mamma, en kvinna du verkar ha tyckt illa om från första början. Hjälp mig att förstå - vad VILL du? Ha en relation? Bo ihop? 

  • Anonym (....)

    Fick du inte tillräckligt bra svar i din tidigare tråd? 

  • Anonym (??)

    Att fråga om det är skönt och dessutom säga att det är viktigt för dig att hon kommer. Kräks i min mun....

Svar på tråden Son med autism...mamman?