• Anonym (Hur)

    Fick barn för 3 månader sen

    Fick mitt första barn för snart 3 månader sen. Har varit konstant trött och har överhuvudtaget inte fått tillbaka min sexlust. Min sambo har dock börjat tjata lite att han vill ha sex. Men jag har ingen lust alls. Vill bara rå om mig själv och min bebis. Hur har ni löst första tiden med sex? 

  • Svar på tråden Fick barn för 3 månader sen
  • Anonym (Hur)

    Jag kanske är knäpp men jag är inte främmande för att han har en älskarinna ett tag medan jag fokuserar på mig själv och mitt barn. 

  • Lyckligalotta

    Låter inte som en bra idé med en älskarinna på sikt.. jag hade inte fixat det. Vi väntade länge med vaginalt sex efter förlossningen men hade mycket sexuellt umgänge på annat sätt. Bland annat började jag uppskatta analsex på riktigt! 

  • Anonym (Hur)
    Lyckligalotta skrev 2023-04-03 20:32:03 följande:

    Låter inte som en bra idé med en älskarinna på sikt.. jag hade inte fixat det. Vi väntade länge med vaginalt sex efter förlossningen men hade mycket sexuellt umgänge på annat sätt. Bland annat började jag uppskatta analsex på riktigt! 


    Tack för svar. Älskarinna är bara tänkt ett par månader, så att jag slipper tjatet, kanske får sova en hel natt någon gång. 
  • Anonym (Rev av plåstret)

    Jag känner igen mig i det du skriver. Första tiden var man trött och törstade inte direkt efter närhet med sambon när man konstant hade en bebis på sig som sög på ens bröst. ????

    För mig var det bara att riva av plåstret då jag vet att regelbundet sex föder lust. Efter några gånger kom lusten tillbaka. För oss hann det väl gå en månad efter förlossningen innan vi hade sex, och då tyckte jag det var lite läskigt då det kändes stramt där nere. De första gångerna tog jag hand om min sambo och vi avslutade med penetrerande sex, på så vis kunde jag vänja mig lite långsamt samtidigt som sambon blev nöjd. Allt eftersom ville jag mer och sexet återgick till det normala. Det funkade för oss. ☺️


    Det ska såklart aldrig göra ont, eller kännas påtvingat. Det är underförstått. Däremot kan man göra annat för att kompromissa så att båda är nöjda och tillfreds med tillvaron. 


    Och det där med älskarinna tycker jag du ska slopa. Antingen har ni sex tillsammans eller inte alls. Man får vara beredd på att sexlivet förändras efter att man fått barn, speciellt sådär tidigt. Det är något han borde ha förstått, och har han inte insett detta innan är det han problem - tycker jag. 


     


     

  • Anonym (Va fan??)
    Anonym (Hur) skrev 2023-04-03 20:48:53 följande:
    Tack för svar. Älskarinna är bara tänkt ett par månader, så att jag slipper tjatet, kanske får sova en hel natt någon gång. 
    En riktig pappa väntar in sitt barns mamma. Har du en man eller en jävla pajas?
    Ska han ha en älskarinna så be honom dra åt helvete.
    Sex kan aldrig vara viktigare än ditt barn. 
    Helt sjukt!!!
Svar på tråden Fick barn för 3 månader sen