• Anonym (Sökande)

    Ger Venlafaxin utslag på drogtest?

    Jag ska snart göra drogtest inför ny anställning på en myndighet och vill helst inte berätta att jag tar venlafaxin. Går det att dra ner på det någon dag före så det inte ger utslag på drogtesterna? Eller hur lång tid tar det innan det inte syns på drogtest?

  • Svar på tråden Ger Venlafaxin utslag på drogtest?
  • Anonym (H)

    Inget att skämmas över. Typ 50% av Sveriges befolkning äter SSR

  • Citronella

    SNRI är inte narkotikaklassat och ger inga utslag på drogtester men det utgår jag från att du vet. Vilken medicin är det du egentligen är orolig för? 

  • Ocdmänniska

    Nej det är inget som kommer att synas, och velafaxin är väldig viktigt att du inte skippar någon dag 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Dronten)
    Anonym (Smutsigt Anus) skrev 2023-03-25 23:45:59 följande:

    Jag vet iaf att Voxra kan ge utslag på amfetamin. Ibland ger man Voxra till add/adhd patienter.


    Det ger definitivt utslag på drogtest som amfetamin, men har man recept så är det inte ett problem. 
  • Anonym (Sökande)
    Citronella skrev 2023-03-25 23:22:29 följande:

    SNRI är inte narkotikaklassat och ger inga utslag på drogtester men det utgår jag från att du vet. Vilken medicin är det du egentligen är orolig för? 


     


    venlafaxin, precis som jag skrev. Någon sa att det er utslag för korsreaktion eller nåt sånt.
    Varför skulle jag vara orolig för någon annan medicin när det är den jag tar? Förklara gärna 

  • Anonym (Jajjemän)

    Jo den ger falskt utslag för tramadol.
    så berätta att du äter Venlafaxin och är medveten om de.

Svar på tråden Ger Venlafaxin utslag på drogtest?