• Mandel

    Bästa hörlurarna för träning?

    Behöver tips på bra hörlurar att ha när man tränar. Cyklar MTB i skogen så det behöver vara några som verkligen sitter på plats om det är trådlösa och de måste även få plats under hjälmen så är de inte trådlösa behöver de vara bygellösa - eller vad man nu kallar det...

    Lyssnar på musik och vill ha bra bas, men är inte märkestokig så de behöver inte vara svindyra.

    Tack för hjälpen!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Svar på tråden Bästa hörlurarna för träning?
  • EnAnonumius

    Jag har Soundcore Liberty 4 wireless.
    Det är "ear pod". Så de kan sitta under hjälmen utan problem.

    Sätter man i de lurarna rätt och de sitter bekvämt så¨sitter de kvar och har en ganska så bra bas. En lite rolig detalj som dessa lurar har är att de kan mäta din puls också när du använder dem och har Soundcore appen installerad.

    De kan kanske uppfattas som prisiga men i mitt tycke så är de prisvärda. Då de har bra ljud och är grymt bekväma att ha på sig. Och man behöver inte ta av sig luranra om man stänger av musiken om man skall prata med någon utan lurana släpper igenom så du kan prata med folk som vanligt.


     
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Dirtbiker

    JBL Reflect Mini NC har de saker du efterfrågar.  


    Du nämner inget om din budget?


    Cyklar själv o de sitter kvar på mig i alla fall.  

  • Mandel
    Dirtbiker skrev 2023-03-11 09:59:54 följande:

    JBL Reflect Mini NC har de saker du efterfrågar.  


    Du nämner inget om din budget?


    Cyklar själv o de sitter kvar på mig i alla fall.  


    Pengar är inget problem, men vill inte köpa dyra bara för att det är status så folk rekommenderar det. 
    Är beredd att betala för bra saker och det är så svårt med dessa annonser där folk betalas för att ge produkter bra betyg 😎
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Bästa hörlurarna för träning?