• Litalillan

    Ägglossningsexperter Hjälp!

    Hej alla expeeter där ute, kan ni hjälpa mig.

    jag är 34 år gammal, 3 barn sedan innan med annan man. Försöker nu bli gravid med min sambo. Min minsta är 4 år Och jag har under dessa 4 åren inte blivit gravid  dock inte försökt men inte skyddat mig med något preventivmedel heller.

    11-17 December hade jag mens med hjälp av provera då den uteblivit i ca 3 månader.

    Min normala temp ligger på 36,20-36,30 beroende på hur jag sover.

    den 27 december testar jag negativt på ägglossningstest och gjort ett par dagar innan det.

    den 28 testar jag positivt denna morgon Tempar jag 36,65

    29:e också positivt ägglossningstest - temp 36,64

    30:e : positivt LH och temp 36,45

    31:e : Positivt LH igen och temp 36,55

    1 januari: temp 36,43 Negativt LH och en mini blödning.

    2 januari alltså idag, så tempade Jag 36,36  hade uppehåll inatt och hela dagen i blödning men kommit en minimal skvätt nu på kvällen och jag har ont i magen.

    kan mensen komma mitt under proverna kuren, jag har 3 el 4 dagar kvar och det har aldrig hänt tidigare.

    eller har jag haft ägglossning och den är så pass stor att det blöder, har heller aldrig hänt innan.

    jag får panik på tanken att jag missat ägglossningen eller att jag inte ens haft någon? 


    enl NC appen så behövdes ännu en höjning för att bekräfta detta.

    önskar Så få ge min sambo ett eget barn men min kropp spelar mig ett spratt jag har aldrig haft regelbunden mens m.m

    blev gravid med mina 3 tätt, sen helt dött efter det.

    kram från en som aldrig lär sig hur kroppen fungerar.

    🌸

Svar på tråden Ägglossningsexperter Hjälp!