• Anonym (Mår dåligt)

    Jag sprack jättemycket

    Jag sprack en grad 4 och jag nu efter 9 månader efter min förlossning fortfarande ont vid sex. Jag har sagt till min man att jag inte vill ha sex mer men att jag kan tillfredsställa honom med munnen istället men han blir bara sur när säger det och vänder sig om i sängen, vet inte vad jag ska göra? mår dåligt av detta 

  • Svar på tråden Jag sprack jättemycket
  • Anonym (G)

    Det du borde må dåligt över här är att din man är en självisk vuxenbebis

  • fjanten

    Steg 1 är att söka vård, du ska inte behöva leva med sådana smärtor! Steg 2 är att säga åt din man att sluta bete sig som en självisk jävla idiot och annars blir han singel jäkligt snart!

  • Anonym (Gris)
    fjanten skrev 2022-09-27 17:47:40 följande:

    Steg 1 är att söka vård, du ska inte behöva leva med sådana smärtor! Steg 2 är att säga åt din man att sluta bete sig som en självisk jävla idiot och annars blir han singel jäkligt snart!


    Jamen exakt! Kommer osökt tänka på historien om paret som blev påkomna med att ha sex på bb. Vissa män alltså!
  • molly50
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-27 16:46:19 följande:
    Jag sprack jättemycket

    Jag sprack en grad 4 och jag nu efter 9 månader efter min förlossning fortfarande ont vid sex. Jag har sagt till min man att jag inte vill ha sex mer men att jag kan tillfredsställa honom med munnen istället men han blir bara sur när säger det och vänder sig om i sängen, vet inte vad jag ska göra? mår dåligt av detta 


    Till att börja med så tycker jag du ska söka hjälp för dina problem.
    Du ska inte behöva ha så ont.
    För det andra så tycker jag du ska tala om för din man att hans behov inte är det enda viktiga här och att du känner dig oälskad när han vill ha penetrerande sex med dig fast han vet att du får ont av det.
    Och kan han inte förstå det så tycker jag du ska överväga att lämna.
    Och du har ju faktiskt erbjudit honom att hjälpa honom på andra sätt. 
    Han behöver växa upp. 
    Han är pappa nu och då får sexet komma i andrahand. Åtminstone tills du har fått hjälp med dina problem. 

  • Anonym (Mår dåligt)
    molly50 skrev 2022-09-27 17:56:25 följande:

    Till att börja med så tycker jag du ska söka hjälp för dina problem.
    Du ska inte behöva ha så ont.
    För det andra så tycker jag du ska tala om för din man att hans behov inte är det enda viktiga här och att du känner dig oälskad när han vill ha penetrerande sex med dig fast han vet att du får ont av det.
    Och kan han inte förstå det så tycker jag du ska överväga att lämna.
    Och du har ju faktiskt erbjudit honom att hjälpa honom på andra sätt. 
    Han behöver växa upp. 
    Han är pappa nu och då får sexet komma i andrahand. Åtminstone tills du har fått hjälp med dina problem. 


    Tack! Har varit på återkontroll och allt ser bra ut. Jag har inte ont annars bara om vi försöker ha sex vilket jag inte vill ha längre. jag vet inte varför han blir så sur. Ja jag mår ju dåligt av detta, och ska han fortsätta såhär blir det att lämna tyvärr 
  • EnAnonumius
    fjanten skrev 2022-09-27 17:47:40 följande:

    Steg 1 är att söka vård, du ska inte behöva leva med sådana smärtor! Steg 2 är att säga åt din man att sluta bete sig som en självisk jävla idiot och annars blir han singel jäkligt snart!


    Detta var det absolut bästa svaret på en sådan sits TS sitter i.. PlusSkål
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (suck!)

    Var han så här innan eller blev han en idiot efter att ni fått barn?

  • Anonym (Mår dåligt)
    Anonym (suck!) skrev 2022-09-27 18:10:47 följande:

    Var han så här innan eller blev han en idiot efter att ni fått barn?


    Innan jag vi ju haft lite barnverkstad. Jag har orkat mig igenom sex trots det gjort lite ont. Men nu gör det ännu mer ont när jag spruckit så och han vill fortsätta ha sex men jag tycker det gör alldeles för ont 
  • Anonym (......)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-27 18:16:58 följande:
    Innan jag vi ju haft lite barnverkstad. Jag har orkat mig igenom sex trots det gjort lite ont. Men nu gör det ännu mer ont när jag spruckit så och han vill fortsätta ha sex men jag tycker det gör alldeles för ont 
    Frågan var ju om han alltid varit en idiot  Om ja, varför skaffade ni barn?
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-27 18:16:58 följande:
    Innan jag vi ju haft lite barnverkstad. Jag har orkat mig igenom sex trots det gjort lite ont. Men nu gör det ännu mer ont när jag spruckit så och han vill fortsätta ha sex men jag tycker det gör alldeles för ont 
    Blev han sur om du inte ville ha sex tidigare i ert förhållande? Visste han om att du fick ont vid sex?
Svar på tråden Jag sprack jättemycket