• minea911

    SNABB HJÄLP! Konstig blödning, någon som vet?

    Hej,


    Jag har upplevt konstig "mens/blödning" denna veckan, den kom i torsdags i en liten blödning i början. I fredags och igår så blödde jag rätt mycket och tänkte det är nog mensen, men det kändes inte som det brukar. Det var väldigt mycket på en gång och har haft så ont i brösten senaste veckorna. 


    Men igår så tog det stopp plötsligt? Vid 16-tiden skulle jag byta tampong och då fanns INGENTING , alltså inget blod alls. Klistrade på en binda istället men även den fanns ingenting, och det gick ända fram tills idag till 14-tiden utan att ha mens. Då hade jag haft "mens" i två dagar bara. Och det brukar vara minst 5 dagar för mig. På morgonen rinner det oftast mycket men inget imorse. 


    Blev glad då jag försöker bli gravid, och läste mycket om korta blödningar och att kroppen kan luras eftersom den är van att få mens. 


    Men så idag kl 14 kom en blödning plötsligt igen (efter uppehåll på nästan ett helt dygn.. vilket aldrig hänt) och blödde lite. Sen stannade den upp,


    Blir galen, vad är det? Har någon varit med om detta? Att mensen bara tvärstoppar en dag och sedan fortsätter? 

  • Svar på tråden SNABB HJÄLP! Konstig blödning, någon som vet?
  • nathalie85

    jo så hade jag  i mars. var ej gravid. annars alltid mens typ 4 dar. tror att när man vill bli  gravid lägger
    man så mycket fokus på allt detta, som man ej gjort innan.  och analyserar mensen o känningar hit å dit.

Svar på tråden SNABB HJÄLP! Konstig blödning, någon som vet?