• 89tralala

    Nipt-analys.se svarstid

    Hej,

    Någon som nyligen gjort nipt via nipt-analys.se där man fått hem provki för att ta själv hos vårdcentral eller liknande? 


    Jag gjorde mitt den 1/3 och har inte fått svar, så är nyfiken på hur länge andra har väntat. 


    Tycker förövrigt att deras support är helt obefintlig, står att de ska svara inom 48h men jag har mailat olika frågor och inte fått ett enda svar?

  • Svar på tråden Nipt-analys.se svarstid
  • Anonym (Lisa)

    Vet tyvärr flera som varit rejält besvikna på Harmony. :(
    Mycket längre svarstid än utlovat och svårkommunicerat.

  • Anonym4848

    Jag använde dem! Väntade de dagarna det stod att det Mac skulle ta, var det 10 arbetsdagar kanske? Då mejlade jag och frågade. Fick svar hyfsat snabbt att labbet missat könet men att själva analysen var klar sen ett par dagar, men att de väntade på komplettering med kön. Det är ju avvikelserna som är det viktigaste, så de hade ju gärna fått skicka ut det först kan man tycka! Så fick svaret då att allt var OK och att de skulle återkomma med kön. När det gått ytterligare en vecka mejlade jag igen och fick då könet också. Så lite slapp hantering kan man tycka, men fick ju iaf svar rätt snabbt när jag mejlade båda gångerna.

  • 89tralala

    Tack för era svar, jag fick svar den 8e arbetsdagen sent på kvällen. Hade mailat dem tidigare på dagen men vet inte om det hade med det att göra. Sjukt att de är så sega på att svara när man betalar så mycket.. 

    allt var normalt i alla fall så nu kan man slappna av lite mer! :)

Svar på tråden Nipt-analys.se svarstid