• Anonym (Bengt)

    Fick dålig bonus!!!

    Fått bonusbesked från jobbet idag. Missnöjd med utfallet. Har en Max target på 30% av årslönen men fick bara 19% eller 289 000:-

    Knappt lönt.

    Jäkla skit.

  • Svar på tråden Fick dålig bonus!!!
  • Anonym (Bengt)
    Anonym skrev 2021-03-05 00:06:17 följande:

    Stackars dig!

    Jag lider med dig


    Eller hur! Fan inte mitt fel med den här Coronaskiten.
  • Gameofthrones

    Och du skriver av dig här?

    - ta upp det med din chef? - är du en verkligen bra försäljare? - har man provisions lön ska man notera, skriva ner allt datum, tid klockslag mm.

  • Gameofthrones

    Fick du dålig län pga Corona?

    Då lider jag med dig!

  • Anonym (Bengt)
    Gameofthrones skrev 2021-03-05 06:29:04 följande:

    Och du skriver av dig här?

    - ta upp det med din chef? - är du en verkligen bra försäljare? - har man provisions lön ska man notera, skriva ner allt datum, tid klockslag mm.


    Jag jobbar inte med sälj och har inte provisionslön.
  • Anonym (Hanna)

    Men snälla allihop, svara inte ens på tråden. Personen skriver bara detta för att provocera er.

  • Anonym (Bengt)
    Anonym (Hanna) skrev 2021-03-05 07:02:50 följande:

    Men snälla allihop, svara inte ens på tråden. Personen skriver bara detta för att provocera er.


    Nej varför skulle någon bli provocerad?

    Jag har haft ett skitår. Om någon ska bli provocerad är det jag.
  • Anonym (D)

    Du fick 289.000kr i bonus istället för maximala 450.000kr med en årslön på över 1,5 miljon?

    Ja du Bengt, ingen på familjeliv kommer tycka synd om dig du får prova på annat forum eller grina ihop med dina kollegor.

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Bengt) skrev 2021-03-04 23:54:40 följande:

    Fått bonusbesked från jobbet idag. Missnöjd med utfallet. Har en Max target på 30% av årslönen men fick bara 19% eller 289 000:-

    Knappt lönt.

    Jäkla skit.


    Buhu, du måste skämta. Vilka jobb får man ens bonus i? Inte mitt, kan jag säga. 

    Byt jobb då. 
Svar på tråden Fick dålig bonus!!!