• Konservativ

    BLM är galningar

    BLM patrasket i USA blir mer och mer galna. Nu har man gett sig på en staty av nordstatsofficeren Hans Christian Heg som alltså gick i krig för att befria slavar. Hur jävla korkade får dessa kretiner bli? Finns det fortfarande svenskar som stödjer det rasistiska BLM?

  • Svar på tråden BLM är galningar
  • Aniiee

    Tydligt tecken på att USAs alla skolsystem behöver upprustas. 


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Konservativ
    Aniiee skrev 2020-06-24 18:42:46 följande:

    Tydligt tecken på att USAs alla skolsystem behöver upprustas. 


    De har gått i college och indoktrinerats i kulturmarxism.
  • flygrl

    Verkligen avskyvärt att skända den statyn! Hans Christian Heg va tydligen inte bara anti-slaveriaktivist utan också officer i Nordstaternas armé och ledare för en anti-slave catcher militia. En man att minnas och respektera.

    Här kan man läsa mer om honom:

    amp.jsonline.com/amp/3248692001

    Som jag skrivit i andra trådar så representerar varken BLM eller Antifa mig som svart person och jag skäms över va dom håller på med. Jävla idioter är va dom är.

  • Dr Nail

    Jag känner iaf inte till några statyer som blivit rivna/vandaliserade här? I Trumpistan sysslar de med sånt men här tycker jag att vi avstår från att importera problem från bananrepubliker, för vi har tillräckligt att göra som det är. Låt oss fokusera på det istället, tycker jag.

  • Dr Nail

    .....speciellt på grund av smittan, för dessa dårar verkar inte ägna en tanke åt SOCIAL JÄVLA DISTANSERING.

    Vildar.

  • Sogol

    Ja det är ju ett tydligt mönster att det alltid blir våldsamheter när de demonstrerar. Precis som med Afa.

Svar på tråden BLM är galningar