• Anonym (Äcklad)

    Styvsyskon hade samlag

    Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

  • Svar på tråden Styvsyskon hade samlag
  • trilskas

    Det är i alla fall inte olagligt att de har sex. De är inte biologiska syskon... Så jag hade låtit dem fortsätta med sitt så att säga, de är ändå stora nog att veta vad de vill.

  • Anonym (Äcklad)
    trilskas skrev 2017-06-17 17:27:49 följande:

    Det är i alla fall inte olagligt att de har sex. De är inte biologiska syskon... Så jag hade låtit dem fortsätta med sitt så att säga, de är ändå stora nog att veta vad de vill.


         Mjo, iofs.  Gravid
  • Virrepannan

    Ja, jag håller nog med föregående talare här. De gör inget olagligt, även om jag förstår att situationen känns otroligt märklig.

  • cupcakemom

    Dom var ju ganska stora när ni flyttade ihop så helt konstigt är det ju inte eg om dom fått känslor oavsett om det vara är lust eller om det är kärlek, dom kanske har känt så hela tiden... även om jag förstår att det känns märkligt... Vore konstigare om dom bott ihop hela livet.. då skulle det kännas väldigt fel

  • cupcakemom

    Sen måste jag ju också undra över varför man går in i sin dotters rum om man vet att hon har sex? Skulle jag aldrig göra däremot skulle jag senare påpeka att det är ganska lyhört så det hördes... Så dom kan tänka sig för nästa gång...

  • annabellelee

    Jag hade nog pratat med dem, även om de inte är bekväma med att prata med sina föräldrar om vad som hänt. Även om det inte är olagligt så kan det ju innebära problem. Alla som haft sex med någon i sin egen klass vet hur jobbigt det kan vara att umgås med den personen varje dag i flera år med drama och förträngd svartsjuka. Ta det gånger tio i en familj. Skuldbelägg inte men prata igenom vad det kan innebära .

  • lövet2

    De är inte släkt och har inte vuxit upp tillsammans. De råkar bara bo i samma hus. Inget konstigt alls, att de hamnar i säng med varandra.

  • Anonym (What?!)

    Varför i hela friden gick ni (ni?! Alltså även din man som inte är pappa till dottern?) in i hennes rum om ni förstod att hon hade sex? Har hon inte rätt till privatliv? Ni gick över gränsen redan där. Att ha synpunkter på att hon har sex, dessutom med en jämnårig pojke hon känner är ytterst märkligt. De är inte släkt, tänk på det. Stackars barnen...

  • Anonym (V)

    Varför är du äcklad ? Är det också äckligt när du och din man har sex?

Svar på tråden Styvsyskon hade samlag