Varför svarar så få tjejer på dejtingsidor?
Hej jag gick med i happypancake när mitt förhållande tog slut för två år sedan. Har läst många presentationer och fått intrycket att det finns många trevliga och intressanta tjejer där men den bilden förändrades.
Har skrivit ett antal mejl till olika tjejer under åren, korta, långa, smala, mulliga, så skriver inte till tjejer som ser jättebra ut.
Skriver inte bara hej och frågar hur de mår utan lägger ner lite extra tid på varje mejl och tar upp något som jag fastnat för på deras presentation.
Märker att det är väldigt få tjejer som ens läser det jag skrivit, några kan läsa mejlet och besöka min profil men aldrig att jag fått ett svar tillbaka på det jag skrivit utan mer fått ett mejl att jag är för ful för henne och att jag inte ska slösa hennes tid.
Har inte så jättemycket intressen där jag kommer i kontakt med tjejer, när jag inte jobbar så blir det mest att jag åker iväg och tränar eller läser.
Har tre bilder på min profil, inte kanske jätteintressanta men de visar hur jag ser ut och så har jag en presentation.
Har ni några råd att ge angående nätdejting? Finns det något man kan tänka på för att öka chanserna att få ett svar tillbaka av en trevlig tjej?