• Dumbledore

    Nedlusning av forumet.

    Jag har ett förslag! Vad sägs om att ta ett litet krafttag mot spammandet här på forumet? Bara titta på anmälningarna som kommer in och vidta åtgärder? Eller är det helt okej att starta hundratals trådar om exakt samma ämne? Har för mig att såna brukar tas bort, men tydligen inte alltid.

  • Svar på tråden Nedlusning av forumet.
  • mammaåten

    "Bryter inte mot våra regler" har jag fått när jag anmält trådarna jag antar du syftar på :) 


    Håller med dig om att det är sjukt irriterande..

  • Dumbledore
    mammaåten skrev 2017-01-25 20:33:46 följande:

    "Bryter inte mot våra regler" har jag fått när jag anmält trådarna jag antar du syftar på :) 

    Håller med dig om att det är sjukt irriterande..


    Jag har fått samma svar. Och det är klart att ETT inlägg inte bryter mot reglerna. Men spam är ju knappast tillåtet.
  • Koz85

    Tänkte precis starta en sån här tråd :) anmäler oxå men hjälper knappast.. det är ju inte ens på riktigt, dom här trådarna. Trollet hittar ju bara . Man kan ju tycka att det ligger i admins intresse att ta bort dom här användarna.

  • Dumbledore
    Koz85 skrev 2017-01-25 20:38:06 följande:

    Tänkte precis starta en sån här tråd :) anmäler oxå men hjälper knappast.. det är ju inte ens på riktigt, dom här trådarna. Trollet hittar ju bara . Man kan ju tycka att det ligger i admins intresse att ta bort dom här användarna.


    Ja, precis. Jag har tidigare fått intrycket av att de inte vill ha troll och spammare här, men agerandet nu tyder snarare på motsatsen.
  • Pripps Vichy

    Grejen är ju den att de som startar trolltrådar inte sällan har spörsmål de vill ha svar på. Ingen rök utan eld s.a.s.

    Låt dem hållas. De blir vuxna någon gång de också och kommer förhoppningsvis till insikt.

    Jag tycker det är kul med folk som vågar provocera. Speciellt på ett forum där många är så "skitnödiga".

  • Dumbledore
    Pripps Vichy skrev 2017-01-25 21:03:35 följande:

    Grejen är ju den att de som startar trolltrådar inte sällan har spörsmål de vill ha svar på. Ingen rök utan eld s.a.s.

    Låt dem hållas. De blir vuxna någon gång de också och kommer förhoppningsvis till insikt.

    Jag tycker det är kul med folk som vågar provocera. Speciellt på ett forum där många är så "skitnödiga".


    Ja, problemet hos den här donnan är att hon har komplex för att hon är väldigt lång, och därför startar hon så galet många trådar om att korta tjejer inte får några killar. Hon behöver förmodligen vård, inte uppmärksamhet på forum.
  • i-o

    Jag blir spärrad då och då. Men det finns ju andra fora att hänga på istället eller saker att göra offline.

    För offline är trollen helt chanslösa och det vet de själva det är därför de har detta beteende online, det är som ett sätt att ventilera ur sin frustration för att de är marginaliserade på ett eller annat vis.

Svar på tråden Nedlusning av forumet.