• Anonym (R)

    Vart hittar folk spermadonatorer?

    Jag har läst om många lesbiska par och singelkvinnor använder sig av privat spermadonator. Alltså antingen någon de känner eller någon de träffat på nätet. Vart på nätet hittar man dessa "spermadonatorer"? Och då menar jag seriösa sånna. Inte perversa gubbar som är ute efter sex.

  • Svar på tråden Vart hittar folk spermadonatorer?
  • Anonym (Urk.)

    Skulle aldrig kunna tänka mig att donera min dyrbara säd till äckliga homosexuella. Usch. Onaturligt.

  • The one in Blue
    Anonym (Urk.) skrev 2017-01-10 22:21:06 följande:

    Skulle aldrig kunna tänka mig att donera min dyrbara säd till äckliga homosexuella. Usch. Onaturligt.


    Skönt. Såna som du ska inte yngla av sig.
  • Anonym (Urk.)
    The one in Blue skrev 2017-01-10 22:22:44 följande:
    Skönt. Såna som du ska inte yngla av sig.
    Skönt? Det var vad hon sa också.
  • Anonym (Urk.)
    The one in Blue skrev 2017-01-10 22:22:44 följande:
    Skönt. Såna som du ska inte yngla av sig.
    Skönt? Det var vad hon sa också.
  • Anonym (Det går att finna.)
    Anonym (R) skrev 2017-01-10 21:51:58 följande:

    Jag har läst om många lesbiska par och singelkvinnor använder sig av privat spermadonator. Alltså antingen någon de känner eller någon de träffat på nätet. Vart på nätet hittar man dessa "spermadonatorer"? Och då menar jag seriösa sånna. Inte perversa gubbar som är ute efter sex.


    Donor.se. se är en sajt, men nackdelen är att den kostar pengar.

    Det går att finna donatorer även på denna sajten om du vill. Lägg ut en ny tråd om det så får du säkert träffar. Sedan får du gallra bland de svar du får.

    Sätt upp krav efter vad som är viktigt för dig.

    Detta oavsett var du finner någon. Det finns nog lika många seriösa/oseriösa här som på donor.se.
  • Anonym (kille)

    Synd bara att lagen inte direkt är anpassad till spermadonationer. Jag hade gärna donerat sperma (utan sex) och utan kostnader, men vill inte riskera 20 års underhåll. Och att försöka hålla mig anonym till varje pris för kvinnan ifråga för att inte riskera underhåll känns knepigt. Långt ifrån seriöst i alla fall.

    Barnet ska ju kunna söka upp mig om det så önskar / mamman tycker det är ok.

    Jag har hört att många söker sig till Danmark för insemination, men det är nog inte privata donationer.

    Ts, har du inte råd med insemination via vården eller varför önskar du en privat donation?

  • Anonym (Det går att finna.)

    Att ta hjälp via vården är långa köer i Sverige idag.

    Antagligen därför många värdering till klinik i t.ex. Dk och betalar för det.

    Har man inte den möjligheten eller vill spara pengarna är det ju lika bra att hitta en seriös donator privat här hemma.

  • Biet

    Jag har fungerat som privat donator. Jag är en helt vanlig svensk kille och ingen som du skrev pervers gubbe som är ute efter sex.

    Söker du seriöst efter en donator så hör gärna av dig med ett privat pm så kan vi prata vidare. Då får du själv avgöra och se vad det leder till.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • OlleSQ
    Anonym (R) skrev 2017-01-10 21:51:58 följande:
    Vart hittar folk spermadonatorer?

    Jag har läst om många lesbiska par och singelkvinnor använder sig av privat spermadonator. Alltså antingen någon de känner eller någon de träffat på nätet. Vart på nätet hittar man dessa "spermadonatorer"? Och då menar jag seriösa sånna. Inte perversa gubbar som är ute efter sex.


    På sajten qruiser finns det grupper för sådana som både erbjuder och sådana som vill ha. Det är en sajt riktad mot homo6uella så det är ett ställe där det finns behov. Då handlar det nästan uteslutande om att han gör det i kopp och sen insimineras det med en spruta.


     

  • Anonym (Genom dating?)

    En del gör det genom dating efter vad jag förstått. Träffa en kille på tinder/krogen/osv. Får killen att tro att ni har en relation och att hon äter p-piller. Sedan upprätthåller relationen tills hon blir gravid, berättar inte att hon är gravid säger att det här funkar inte mellan oss, gör slut sedan ghostar uppger inte vem som är far när barnet föds. 

Svar på tråden Vart hittar folk spermadonatorer?