• Anonym (Villhabarn)

    Hur svårt att hitta medförälder?

    Undrar hur svårt det är att hitta medförälder för en kvinna över 37 .Precis klar med utredning som visar på en topp äggreserv, inga fel, bra förutsättningar och enda problem- har för lätt att bli gravid:) Fattas en bra frisk donator som vill följa barnets livets resa utan ekonomiska krav bara som pappa figur.

    Finns det någon chans att hitta sådan?

    P.s. Inga elaka kommentar tack!

  • Svar på tråden Hur svårt att hitta medförälder?
  • Anonym (.)

    Svensk lagstiftning gör att alla som kan tänka sig bli pappor har ett ekonomiskt ansvar per automatik.

  • straw2008

    Tror tyvärr att det nästan är HELT omöjligt. 
    Gå ut på krogen o skaffa ett ligg istället, byt INTE nr. Blir du gravid se det som en bonus. 


    I kinamockaskogen.....
  • Urv147

    En kompis till mig annonserade på nätet efter en spermadonator. Han fick visa hälsointyg (med överstruket namn och personnr) och fick en summa pengar mot löfte att hon inte skulle kräva honom på pengar. Han fick göra sitt i en burk och hon inseminerade sig själv hemma. Hon har gjort detta två gånger så verkar finnas villiga snubbar :). Finns säkert killar som vill ha barn men inte har en partner heller och vill ta ansvar.

  • Anonym (Längtan)

    Du har inte funderat på att bli surrogatmamma?
    Jag, ensamstående tjej, söker o hoppas finna en sådan ängel.

  • Anonym (Vilma)
    Anonym (Längtan) skrev 2016-11-12 01:14:44 följande:

    Du har inte funderat på att bli surrogatmamma?
    Jag, ensamstående tjej, söker o hoppas finna en sådan ängel.


    Surrogatmamma är olagligt!
  • Anonym (Längtan)

    Mot betalning ja.


     


    Anonym (Vilma) skrev 2016-11-12 02:05:33 följande:
    Surrogatmamma är olagligt!
  • Anonym (mamsi)

    Är det en medförälder eller spermadonator du letar efter?

    Bästa är väl att annonsera. Dejtingsajter. Finns säkert någon man med barnlängtan som nappar. Kanske gaysajt också kan funka. Bilda familj med gaymam eller gaypar.

    Vet inte hur köerna, reglerna och kostnaderna för spermadonation i sverige ser ut. I danmark kan man ju göra det smidigt privat.

Svar på tråden Hur svårt att hitta medförälder?