• Nsmm

BF JULI 2017

Hej!
    Tänkte att vi som siktar på BF JULI 2017 kan samlas här och följas åt?

Är mamma till två killar på 6 och 4 år, och planerar inför tredje.

Fick mens för två dagar sedan, och väntar nu på ägglossning som är ca den 20/10 enligt p appen.. kommer köra med äl test också så jag vet exakt när det är.. bim är 3/11

• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Hemmaru

Åh vad kul!! Håller tummarna för er!

Själv hade jag ÄL idag enligt appen, så vi hoppas på att vår första bulle ska börja jäsa ?? Förra månaden missade vi ÄL, så hoppas andra försöket nu.

Då kommer vi vara 20 respektive 22 år :)

• November83

Hej! Äl i fredags, tog det så är det bf 6/7 :) försök nr 10 å 2 MF, första barnet å vi är 32 å 34 :)

• Saaraa85

BIM 29 eller 30/10, inte helt säker då jag slutade med p-piller i september och haft en riktig mens efter bara. Har en molande värk i livmodern, men det är ju säkert bara inbillning så sugen på att köpa tidigt test och testa redan på söndag!!
    Första barnet för mig och tredje för honom. Jag 31 och han 32

• Solstrålen88

Hoppas på en julibebis här. Missade ägglossningen förra månaden. Mensen har varit lite oregelbunden efter att jag tog ut horminspiralen i juli. Ägglossning igår tror jag, mensvärk och innan dess mycket flytningar. Hoppas det tar sig! BIM 31/10 men jag tänker inte testa förrän jag är säker på att mensen uteblivit. Man blir bara så besviken. Har ett barn tidigare, men vill så gärna ha ett syskon.

• Saaraa85

Hur går det för er? Någon med några symtom? Jag ska testa imorgon med cb early. Men på något vis är det lättare att vänta när jag väl ska testa. Vill ju inte få negativt, samtidigt som jag vet att får jag det va det kanske bara för tidigt test.

• Silvercross

Hej alla

Plussa idag . Fick BF 4 juli.

39 år, andra barn, andra försöket, nu hoppas på att allt går bra.

• anna7607
    Silvercross skrev 2016-10-22 11:33:55 följande:

Hej alla

Hoppar in här jag med . Slipper jag mens så har vi samma bf
  • Saaraa85
    Silvercross skrev 2016-10-22 11:33:55 följande:

Hej alla

Grattis :) hoppas med det räcker med två försök :)
  • Silvercross
    anna7607 skrev 2016-10-22 13:47:36 följande:

Hoppar in här jag med . Slipper jag mens så har vi samma bf

Lycka till!!!!
  • Silvercross
    Saaraa85 skrev 2016-10-22 10:48:28 följande:

Hur går det för er? Någon med några symtom? Jag ska testa imorgon med cb early. Men på något vis är det lättare att vänta när jag väl ska testa. Vill ju inte få negativt, samtidigt som jag vet att får jag det va det kanske bara för tidigt test.

Lycka till imon!!#
Svar på tråden BF JULI 2017