• Isadora91

    Lutinus efter ägglossning (ej IVF)

    Hej!!

    Är det någon mer som provar Lutinus progesteron vaginaltabletter? Jag fick dom utskrivna efter två tidiga missfall då vi tror att min kropp (gulekroppen) producerar för lite progesteron. Jag hinner precis märka att jag är gravid och få plus på stickan sen kommer det ett missfall. Har provar Lutinus en månad nu, blev tyvärr inget plus den här månaden men hoppas på ett superägg nästa period???? Någon här inne som har erfarenhet? När börjar ni ta tabletterna? Jag ska ta två dagar efter LH-topp (ägglossning) Vet att det är vanligt vid IVF annars och att man då börjar vid utplockningen av ägget.

    Kram!

  • Svar på tråden Lutinus efter ägglossning (ej IVF)
  • Guffy78
    Isadora91 skrev 2016-07-11 15:17:30 följande:

    Hej!!

    Är det någon mer som provar Lutinus progesteron vaginaltabletter? Jag fick dom utskrivna efter två tidiga missfall då vi tror att min kropp (gulekroppen) producerar för lite progesteron. Jag hinner precis märka att jag är gravid och få plus på stickan sen kommer det ett missfall. Har provar Lutinus en månad nu, blev tyvärr inget plus den här månaden men hoppas på ett superägg nästa period???? Någon här inne som har erfarenhet? När börjar ni ta tabletterna? Jag ska ta två dagar efter LH-topp (ägglossning) Vet att det är vanligt vid IVF annars och att man då börjar vid utplockningen av ägget.

    Kram!


    Hej! Hur går det för dig. jag är i samma sits med både Lutinus och tidiga MF som har blivit för många på 2 år! Är på andra omgången med Lutinus snart. Förra vändan plussade jag men det blev MF i alla fall.
  • Anonym (Undrande)

    Hur har det gått för er med Lutinus? Har precis påbörjat min kur då jag fått det utskrivet efter tre tidiga missfall :( Hoppas på bättre tur nästa gång :)

Svar på tråden Lutinus efter ägglossning (ej IVF)