• Amja

    Bellakliniken

    Hej!

    Har vart ute efter en bröstförstoring/bröstlyft.

    Kikat lite på Bella kliniken (Helsingborg) är det någon som gjort sina bröst hos Johan Nordquist? Är ni nöjda hur blev resultatet? Vill gärna boka en tid men känner mig så nervös för jag hittar inga omdömen!!

  • Svar på tråden Bellakliniken
  • Anonym (fake boobs)

    Om du vill kan jag skicka en sida till dig på PM för är just för plastik operationer.
    Har själv opererat mig på Citadell och är jätte nöjd med resultatet.

    Det är inte bara att operera sig utan det innebär risker, jag opererades 4  gånger under 1 år för jag fick en svår komplikation.

  • Amja

    Jag har googlat väldigt mycket, känns som att det endast är dokusåpa brudar som vart där.

    Jasmine, Ylva och Anna-Lisa de skriver väldigt bra om kliniken känns för bra för att vara sant, med tanke på att jag läste en gammal artikel i Expressen om just Johan som hade misslyckats med en buk operation.

    Kan någon snälla skicka hemsidan till mig på PM olika forum?

  • Anonym (fake boobs)
    Amja skrev 2016-05-18 10:19:42 följande:

    Jag har googlat väldigt mycket, känns som att det endast är dokusåpa brudar som vart där.

    Jasmine, Ylva och Anna-Lisa de skriver väldigt bra om kliniken känns för bra för att vara sant, med tanke på att jag läste en gammal artikel i Expressen om just Johan som hade misslyckats med en buk operation.

    Kan någon snälla skicka hemsidan till mig på PM olika forum?


    Var det forumet jag tänkte skriva, men vill ej skriva ut det så det inte kommer folk dit som inte hör hemma där.

    Nja så är inte forumet, testa du kommer få tusen gånger bättre svar där än här.
  • Mialu

    Hej 
    jag rekommenderar inte Johan, jag gjorde tyvärr bröstlyft och bröstförstoring hos honom. Det går inte en enda dag utan att jag ångrar mig😔, han förstörde mina bröst, jag började få ont i mitt vänstra bröst och varje gång fick jag besked att ta en Alvedon? det slutade med att jag kontaktade Akademikliniken i Malmö för jag fick ingen hjälp av Johan. Akademikliniken hjälpte mig och min smärta, Johan hade skurit sönder mina bröst och ärren var hemska efteråt.
    Akademikliniken rekommenderade mig att gå tillbaka till Johan men jag vägrade låta han sätta kniven i mig igen så jag betalade 55.000kr till och nu har jag inte ont längre men ärren kommer alltid finnas kvar.
    så snälla tänk över en gång till vem du väljer till att operera dina bröst för det går inte att ändra när det är gjort. jag önskar dig allt gott och att du kommer få fantastiska bröst 😊.
    mvh Mia

Svar på tråden Bellakliniken