Lindis79 skrev 2016-02-10 01:28:06 följande:
Det har nu gått lite mer än en månad sedan min mamma hastigt lämnade mig i stor sorg och saknad. Vi stod varandra så nära så jag mår jättedåligt, gråter och saknar, gråter ännu mer. Jag skulle vilja prata med någon som varit med om samma sak, förlorat en förälder som man stått väldigt nära. Snälla skriv till mig. Jag vill gärna ha kontakt med någon som gått igenom samma sak som jag går igenom just nu.
hejsan TS! hittade denna tråd av en slump å jag förstår precis hur du känner det! för snart fem månader sedan,17november 21.45 förlorade ja min älskade pappa i sviter efter sjukdom ,69år gammal! och jag trodde det skulle bli lättare, men rent ut sagt, jag hatar det! efter begravningen i december, verkar det som eller jag känner det så att alla verkar tycka att" nu får vi vara oss själva tjohoo!" jag vet att det inte e så, men det känns som ingen fattar att JAG! faktiskt mår skitdåligt, har ångest, rädd för att dö mm! har min syrra o kusin o mamma kvar, men känner inte att ja kan prata med dom som ja vill, om du förstår. jag känner inte att dom känner som jag å vill inte störa, trots att dom sagt att"det e bara du ringer"! men som sagt, jag känner mej bara ensam med min sorg som känns som ett helvetesgap! KRAM