gravid eller inbillning?!
Hej alla där ute i julmyset :) Jag skulle bli oerhört glad om ni ville berätta för mig hur länge efter ÄL / BIM ni testade positivt? :) kände ni några symtom innan bim?
Jag har väldigt oregelbunden mens men när jag har ägglossning så får jag värk i nedre regionen om vi säger så. Jag hade i samma veva oskyddat sex med min kille (detta var både 8/12 och 10/12 under den tiden min ägglossning skedde) han kom dock inte i mig (men man vet ju att dem nödvändigtvis inte behöver göra de för att man ska bli på tjocken). Ungefär 4 dagar efter det spydde jag hips vips. Nu när det gått ca 10-11 dagar sen dess så har jag mått små illa varje dag sedan dess, idag höll jag på spy på jobbet tex. Ca en vecka efter ev befruktning började jag få molvärk och det har hållt i sig mer eller mindre i ca 4 dagar. I lördags (ca 8-9 dagar efter ÄL) testade jag mig innan jag skulle dricka några glas just in case och då fick jag negativt på stickan. Jag bör få min mens inom dem närmsta dagarna om den nu dyker upp. Jag tycker dock att mina hormoner blivit konstig då jag börjar gråta för ALLT haha! Sen tycker jag att mina bröstvårtor mörknat lite men dem ömmar inte.
Dela gärna av er lite om era tankar. Och berätta gärna om era första symtom och när dem började spöka :) kram på er!