Micka! skrev 2015-01-26 12:58:31 följande:
Skönt att du mår bra, men förstår...har själv oro för att då är det tok, man har nog för mycket historik! Mådde jätteilla med mina 2 barn...och då gick det bra! Fick se lilla ärtan i 9+6, var så härligt, men gud vad jag var nervös innan!!!! Är lika långt gången som beräknat enl mens, får se om det ändras lite vid rul!!
Visst är det härligt när man känner dem i magen, längtar tills ikväll, då verkar det vara mest fart på bebis
Äter mest hela tiden för att undvika illamående, har gått upp 1kg! Ömmar lite i mina bröst också!
Ja, jag har nog för mycket dålig historik. Vid alla missfall har jag saknat symtom och nu har jag hamnat i ett mellanläge med väldigt svaga symtom. Jag tror dock att oron lättar om allt ser bra ut nästa vecka för jag har aldrig haft så sena missfall.
Jag brukar alltid få några dagar gratis vid RUL men jag tror det beror på att barnens pappa är lång (194 cm) och barnen brås på honom

Det verkar inte stämma att alla barn växer lika mycket fram till v 20.
Ett kilo är väl inte särskilt mycke. Jag har säkert också ökat ett kilo men det beror nog på mitt enorma sötsug...
Hur mår du förutom illamåendet?