• MammaTillNathalie

    Unga föräldrar i stockholmsområdet/norrort?

    Halloj! Jag är 21 år gammal och bor strax norr om Sthlm. Har en underbar sambo och den 24e juni i år fick vi vår dotter, Nathalie. Jag älskar att vara hemma med henne på dagarna, men nu efter snart 4 månader börjar det kännas lite ensamt, och jag vill jättegärna komma i kontakt med fler i min ålder som också har barn.

    Känner mig alltid så otroligt klumpig med vagnen när jag t.ex ska shoppa eller fika med kompisar som inte har barn, och de lär tycka att jag är supertjatig som bara pratar om bebisrelaterade saker- men det är ju det enda som existerar i huvudet nu för tiden. Det skulle vara härligt att hitta någon som känner igen sig.

    Ni behöver såklart inte bo i närheten, det är kul att smsa/ringa/chatta också! ;D
    Pm:a gärna!

    Ha det gott :)

  • Svar på tråden Unga föräldrar i stockholmsområdet/norrort?
  • blomman07

    Jag har skapat en grupp på Facebook "mammagrupp Sthlm" heter den. Vi är några från norrort men även andra delar av Sthlm. Första gången sågs vi i Sollentuna centrum, det var förra veckan och nu planerar vi träff för nästa vecka :)

    Jag är 22år och yngst än så länge, men de flesta är nära i ålder. Häng på :)

  • idilop

    Förstår dig helt och hållet. Kommer i Maj att flytta ut till Täby känner ingen där och nästan ingen av mina vänner har barn. Men än så länge har jag en mammagrupp på facebook www.facebook.com/groups/396154817155698/ som det bara är att gå med i. Åldersgräns 23 år.

    Men du får gärna höra av dig privat till mig med.
    instagram:  Makingaface
    Blogg. Makingaface.blogg.se
    Facebook:  Ida Forsberg

Svar på tråden Unga föräldrar i stockholmsområdet/norrort?