• Nelly02

    Söker seriösa golden retriever uppfödare!

    Söker seriösa golden retriever uppfödare!

    Jag undrar om någon här vet om några seriösa golden retriever uppfödare? Jag vill köpa en golden retriever tik valp men jag har dålig koll på uppfödarna. Jag bor i Småland, Kronobergs län så om ni vet om någon runt i kring Småland så vore det toppen men tips på fina exemplar av rasen i hela Sverige eller Norge är av stort intresse också m.m.

  • Svar på tråden Söker seriösa golden retriever uppfödare!
  • Doggy Walker

    Jag vill i den här tråden varna för Golden Retriever-kenneln Sunny Delight och uppfödare Åsa Cederlund utanför Halmstad.

    Hon valde ut valpen åt oss och den visade sig vara otroligt aggressiv och så långt från mysig familjehund som det går. Detta var vår fjärde hund så vi vet hur det ska kännas och vara.
    Hon vägrade först hjälpa oss men tog till slut tillbaka hunden. Däremot vägrar hon att betala tillbaka något av köpeskillingen och då vi blivit så otroligt illa bemötta vill jag verkligen avråda från att köpa av den här kenneln. 

    Välj en mindre kennel där ni får fin kontakt med uppfödaren så ni kan få råd och stöd om det uppstår problem.

Svar på tråden Söker seriösa golden retriever uppfödare!