• JM1980

    Jag är en singel tjej som inseminerar mig....söker andra i samma situation :)

    Hej jag är en tjej på 33år  som söker andra tjejer som är i samma situation som mig så man kan dela tankar o känslor med :) Jag har valt att inseminera mig då jag har fyra dåliga förhållanden bakom mig o nu känner jag att det är dags för mig att skaffa barnDrömmer Hoppas att du/ni hör av dig/er det skulle vara roligt att ha nån att prata med som kanske har samma tankar som mig Glad
    Ha de bra allihopa!! {#emotions_dlg.flower}

    Mvh JM

  • Svar på tråden Jag är en singel tjej som inseminerar mig....söker andra i samma situation :)
  • fyrabarnsmor4

    Önskar dig lycka till med graviditet och livet därefter.

    Önskar dig oxå lycka till med att hitta "insemination-tjejer"

  • traveler
    JM1980 skrev 2013-02-21 09:22:05 följande:
    Hej jag är en tjej på 33år  som söker andra tjejer som är i samma situation som mig så man kan dela tankar o känslor med :) Jag har valt att inseminera mig då jag har fyra dåliga förhållanden bakom mig o nu känner jag att det är dags för mig att skaffa barnDrömmer Hoppas att du/ni hör av dig/er det skulle vara roligt att ha nån att prata med som kanske har samma tankar som mig Glad
    Ha de bra allihopa!! {#emotions_dlg.flower}

    Mvh JM

    Lycka till! Det är som sagt tragiskt att du får åka en bit för att göra det också
  • JM1980
    fyrabarnsmor4 skrev 2013-02-21 09:50:17 följande:
    Önskar dig lycka till med graviditet och livet därefter.

    Önskar dig oxå lycka till med att hitta "insemination-tjejer"
    Tack snälla!! <3
  • JM1980
    traveler skrev 2013-02-21 09:51:47 följande:

    Lycka till! Det är som sagt tragiskt att du får åka en bit för att göra det också
    Tack Glad 
  • traveler

    Jag förstår inte att det är förbjudet i Sverige. Finns tekniken och den fungerar varför inte utnyttja den.

  • JM1980
    traveler skrev 2013-02-21 10:09:38 följande:
    Jag förstår inte att det är förbjudet i Sverige. Finns tekniken och den fungerar varför inte utnyttja den.
    Jag håller helt o fullt med....åker du till Danmark??
  • traveler
    JM1980 skrev 2013-02-21 13:52:39 följande:
    Jag håller helt o fullt med....åker du till Danmark??
    Inte jag. Jag är man och vi har lyckats få barn på naturlig väg. Men sympatiserar ändå med de som har problem. Tycker det är taskigt att de ska behöva betala för både det medicinska och resan dit.
  • JM1980
    traveler skrev 2013-02-21 13:55:48 följande:
    Inte jag. Jag är man och vi har lyckats få barn på naturlig väg. Men sympatiserar ändå med de som har problem. Tycker det är taskigt att de ska behöva betala för både det medicinska och resan dit.
    Jaha :) oki roligt att killar oxå är här inne o pratar Glad det va snällt av dig att tänka så Hjärta
  • HSI

    Hej
    Jag är i samma situation som du. Fyller 31 nu i vår och har bestämt mig för IUI i Danmark. Jag har fått tips om Copenhagen fertility center från en bekant som själv varit där med lyckat resultat. Jag har tänkt börja till sommaren. Just nu håller jag på att lära känna min kropp och när jag har ÄL. Ska på gynundersökning och göra lite olika tester som krävs och har mailat kliniken så att vi kan bestämma en telefontid.

     

  • sunsed1

    Hej. Jag är 33 och är i samma sits. Har försökt redan förra året två gånger med insemination i Köpenhamn. Tyvärr utan resultat. Har varit i måndags och inseminerat mig för tredje gången. Väntar med spänning.

    Lycka till. När har du tänkt börja med inseminationen?

Svar på tråden Jag är en singel tjej som inseminerar mig....söker andra i samma situation :)