• Anonym (Lucy)

    Tjej. 20+. Oskuld.

    Jag är en 23:årig tjej, som också råkar vara oskuld. Verkar vara ovanligt, så tänkte att ni har frågor på de. Det skulle också vara intressant att få höra folks åsikter om det.

  • Svar på tråden Tjej. 20+. Oskuld.
  • Bondtösen

    Har tre stycken i min närhet som är oskuld. Åldrar kvinna 30år, man 27år, kvinna 24år. Ingen av dem har hittat den rätte. Men min egen tanke går att så äldre man blir så mer håller man på den. Dessa tre letar alla efter något seriöst men alla tre väldigt kräsna. Tror de är rädda om sin oskuld. Själv va jag 14. Men kanske skulle hållt på mig lite till.

  • Free Spirit Free Love

    Är det av religiösa anledningar? Isf, är det något du själv har valt eller något dina föräldrar har propsat på?

    Onanerar du? isf, har du någonsin haft en orgasm?

    Ser du ner på de som blev av med sin oskuld i tidig ålder? Är du ensam om detta i din umgängeskrets?

  • nousette

    avundsjuk som fan. Jag låg med en kille första gången när jag var 14 år för att jag skulle vara tuff. vilket jag inte var. 2 år senare fick jag en liten flicka. Jag älskar ju min flicka men hade jag inte legat med killar hade mitt liv sett annorlunda ut. 

  • Anonym (Lucy)
    Free Spirit Free Love skrev 2013-01-17 20:25:51 följande:
    Är det av religiösa anledningar? Isf, är det något du själv har valt eller något dina föräldrar har propsat på?

    Onanerar du? isf, har du någonsin haft en orgasm?

    Ser du ner på de som blev av med sin oskuld i tidig ålder? Är du ensam om detta i din umgängeskrets?

    Är inte religös, är ateist. Mina föräldrar tvingade mig inte att förbli oskuld, fast min mamma är glad att jag inte började ha sex i tonåren.
    Jag har alltid varit blyg och hade alltid tjejkompisar, men inga killkompisar. Har varit i situationer då jag kunde ha haft sex, men var inte redo och kände att det var fel tidpunkt(första killen jag blev kär i) eller fel person(andra som jag har dejtat).

    Ja, jag onanerar och har fått/får många orgasmer.

    Jag ser inte ner på de som förlorade sin oskuld vid ung ålder, dock tror jag att många av de inte var redo känslomässigt.

    Jag har två vänner som också är oskulder(samma ålder som jag), och sen två andra som inte är det. Har aldrig känt press från mina vänner, dock känner jag press från vissa personer i min släkt(de var i tonåren när de förlorade sin).

    Jag vill inte vänta tills jag gifter mig(men inget fel med att vänta) och, jag skulle vilja ha sex snart pågrund av min höga sexuella energi.

    Jag kan förta med män, men problemet är att när jag väl börjar gilla någon(vilket är högst ovanligt), blir jag jätte blyg och vet inte hur jag ska bete mig(förmodligen för att jag är rädd för att bli sårad), vilket kan uppfattas av andra som kallhet.

    Hoppas det besvarar dina frågor :)
  • Smartie

    Har du haft något förhållande? Själv var jag något yngre än du, men jag hade inte mitt första seriösa förhållande förrän jag var 19. Det var också den första jag hade sex med. Det är mycket vanligare att vänta än vad många tror. I min bekantskapskrets är spridningen stor, den yngsta (som jag vet om) var 13, den äldsta 27. Även om de flesta var mellan typ 16 och 21 första gången.

  • Ejder

    Grattis! Du är en bra tjej!

    En tjej som knullar runt är inte värd respekt. 

  • Bingo
    Anonym (Lucy) skrev 2013-01-18 05:30:56 följande:


    Jag vill inte vänta tills jag gifter mig(men inget fel med att vänta) och, jag skulle vilja ha sex snart pågrund av min höga sexuella energi.
    Hej ts

    Är du rädd för att du ska sänka garden och ha sex med någon du egentligen inte vill.  
  • Bingo
    Anonym (Lucy) skrev 2013-01-18 05:30:56 följande:


    Jag kan förta med män, men problemet är att när jag väl börjar gilla någon(vilket är högst ovanligt), blir jag jätte blyg och vet inte hur jag ska bete mig(förmodligen för att jag är rädd för att bli sårad), vilket kan uppfattas av andra som kallhet.
    Vad känner du inom dig när du backar ur en sån situation? 
  • Smartie
    Ejder skrev 2013-01-18 23:08:11 följande:
    Grattis! Du är en bra tjej! En tjej som knullar runt är inte värd respekt. 

    Löjligt. Förresten har det väl inget med att "knulla runt" att göra. Det finns de som förlorar oskulden tidigt men bara ligger med någon eller några få i sitt liv (har långa förhållanden) och det finns dem som förlorar oskulden först efter 20 men sen knullar runt som fan.
  • Anonym (Lucy)
    Bingo skrev 2013-01-18 23:09:51 följande:
    Hej ts

    Är du rädd för att du ska sänka garden och ha sex med någon du egentligen inte vill.  

    Nej, jag har varit i situation då jag kunde ha gått hela vägen(med någon jag INTE var kär i), men jag såg till så att inget hände.
Svar på tråden Tjej. 20+. Oskuld.