• annaerika

    Ruvar på en Blastocyst. Häng med!

    2 ivfer som inte gått  bra. Tar nya tag och fick idag insatt en blastocyst i Uppsala. Fler i samma sits?

  • Svar på tråden Ruvar på en Blastocyst. Häng med!
  • Fiffig

    Jag är också ruvare sen idag. Inte med en blastocyst, men väl en tredagars. Det är vårt första försök och vi går på fertilitetscentrum på Carlanderska.


  • annaerika

    Kul att vi är några stycken. Hur känner ni er? 

  • Fiffig

    Än känner jag mig som vanligt. Möjligtvis lite gasig och uppsvälld i magen, men det är nog efter äp.

  • puffin

    Hänger gärna med här! Tredje försöker för sambon och mig också. I går återfördes två småttingar för att öka oddsen något.

  • mortilltre
    puffin skrev 2012-11-13 15:25:20 följande:
    Hänger gärna med här! Tredje försöker för sambon och mig också. I går återfördes två småttingar för att öka oddsen något.
    Lycka till med dina 2 =) Fick jag med en gång och det gick sååå bra! <3
  • puffin

    Tack Fiffig! Jo, det känns bra. Lite tätare mellan toabesöken men så var det de tidigare försöken också. Jag reagerar så på progesteronet. :) Åh vad roligt Mortilltre! Det låter hoppfullt. Följer er gärna genom ruvartiden. Jag får vänta till 30 nov innan det är dags, då med sticka. När är det dags för er tre? 

  • Fiffig

    Jag får testa redan den 25:e. Skönt eftersom det är en söndag. Måndagen efter har jag dessutom självstudier hemma, bra i fall jag är heldeppig... Men jag antar att man kanske vet redan innan. Min mens är ofta superpunktlig.

    Är det bara jag som är förstoppad och helt tjorvig i magen? Och inte vågar jag "ta i" för mycket heller, fast man tydligen inte kan pressa ut embryot

  • puffin

    Hehe! Nej du är inte ensam. Jag har försökt hålla nere på pasta, bröd och annat mjölbaserat. Nu däremot har jag varit mer tillåtande på det. Inte frossat men det är klart att det är mer än jag brukar stoppa i mig. Trodde det berodde på det men har sett fler här på fl som upplever samma sak. Flört

Svar på tråden Ruvar på en Blastocyst. Häng med!