• Alvi

    När ni fotar er själva, ler ni då, eller har ni en allvarlig min?

    Vissa ser så jäkla sofistikerade och svala ut när de står där och ser allvarliga ut på sina foton, men när jag försöker fota mig själv blir det inget mer än en trött, sleten och sur tant som står där. Jag fotar ALDRIG mig själv utan att le stort, tycker jag är mycket snyggare när jag ler.

    Hur är det med alla andra?  

    (Observera att det gäller fotograferande. I spegeln kan jag vara skitsnygg utan att le, men även om jag skulle fota JUST DEN MINEN (been there, done that) så ser jag fortfarande ut som en trött tant.)    


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När ni fotar er själva, ler ni då, eller har ni en allvarlig min?
  • tahira

    Jag röstade på att jag är snyggast när jag ler. Men när jag gick in och kollade på mina bilder så såg jag att jag inte alls ler på de flesta av dem. 

    Det känns som om jag oftast ler.


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Miss J
    Din mamma skrev 2012-07-15 23:14:20 följande:
    Duckface är min melodi.
    Min med. Har man betalat x antal tusenlappar för snygga läppar så ska dom synas. 

    Jag putar alltid när jag blir fotad. Dumt att det inte fanns som alternativ. Skrikandes 
  • Cinza

    Eftersom jag också ser ut som en trött tant när jag är allvarlig på kort så ler jag i princip alltid. Var och skaffade nytt ID-kort för ett tag sedan och blev då tillsagd att ha ett neutralt ansiktsuttryck på kortet. Resultatet liknar mest ett arrestfoto

  • stingrocka

    Jag är den som ALLTID ler på ALLA foton! Vet inte hur många kort jag har där jag flinar, när alla andra ser allvarliga ut..sån är jag! Ser jag en kamera åker smilet påTyst

  • Thaleya1

    Stora ögon och putig mun om jag fotar mig själv.
    Annars nått halvdant töntigt leende som jag inte visar tänderna på - och blir apfult.

    Kan inte le genom att visa tänderna, jag får för bulliga kinder, inga ögon och visar min glugg mellan framtänderna vilket ser förjävligt ut.

  • 1978

    Jag har lite sneda tänder så ett tag trodde jag att det blev snyggare om jag inte log. Men jag har upptäckt att det var fel.
    Och ju mer den ungdomliga fräschören försvinner desto mer behövs ett stort leende.

  • Khaleesi

    Annat. Varför skulle jag få för mig att fota mig själv?


    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Khaleesi
    Alvi skrev 2012-07-16 22:17:02 följande:
    Khaleesi: För att du vill ha en snygg avatar till din FB?

    Å, men den vackra bilden tog någon annan. Jag kan inte med det där med att hålla kameran på armlängds avständ. Känner mig för gammal för sånt. Det finns gott om bilder av mig ändå.
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • JJ

    Förstår inte hur folk kan få till så snygga foton på sig hela tiden! Vissa blir t o m bra även om jag så skulle lurpassa i en buske och attack-fotografera när de är fulla! Grym värld vi lever i...

    Jag är allt annat än fotogenisk. Valde "annat" då jag ej tar foton på mig själv mer än "nödvändigt".

    Ler jag ser jag gravt utvecklingsstörd ut (inget ont om utvecklingsstörda nu), ler jag inte ser jag ut som en psykopat.

    Tog ett kort att ha på min fb, där ser jag bara ut som en uttråkad psykopat så ett helt okej kort på mig m a o! ;)

    Då tycker jag ändå att jag ser helt okej ut i övrigt, men just på kort...

  • Iryelle
    Cinza skrev 2012-07-15 23:19:09 följande:
    Eftersom jag också ser ut som en trött tant när jag är allvarlig på kort så ler jag i princip alltid. Var och skaffade nytt ID-kort för ett tag sedan och blev då tillsagd att ha ett neutralt ansiktsuttryck på kortet. Resultatet liknar mest ett arrestfoto

    På mitt passfoto så ser jag näst intill sur ut. Konstigt för vad jag vet så log jag lite när fotot togs...
  • Balahir
    Din mamma skrev 2012-07-15 23:14:20 följande:
    Duckface är min melodi.
  • cherrycupecake83

    jag ser oftast rätt allvarlig ut, fast på ett bra sätt.

  • Balahir

    haha roligt att jag tog en bild som låg i "nya"-mappen. kanske dags att sortera igen -.-

Svar på tråden När ni fotar er själva, ler ni då, eller har ni en allvarlig min?