• Snäckan84

    Ta en öl och hänger på familjeliv, YES vilken lördagkväll!

    Hej! Lägger detta i ego tråden då jag just nu är EGO!!! Gubben är på metaltown och kommer hem i morgon efter 4 dagar semester, barnen har mammsen över natten så jag kan ägna mig åt mig själv. En tjej kompis skulle komma hem till mig i kväll men hon ringde precis återbud då hennes kille började sura..... Så nu sitter jag här, lite party sminkad, har gjort mig i ordning, Musik i headsetet (vill inte störa min trötta hund) taget någon öl och är enormt party sugen men ingen vill/kan komma ut mitt ute i skogen vid denna tiden, så nu fortsätter jag att ta någon mer öl och hoppas att någon sitter lite i samma sits! inte snällt att hoppas att någon annan har blivit "dumpad" av kompisar en lördag kväll men men :) Någon som har lust att tjöta lite och hålla sällskap tills något annat roligt dyker upp?

  • Svar på tråden Ta en öl och hänger på familjeliv, YES vilken lördagkväll!
  • Arvinda

    Trist med återbud när man är festsugen! Är väl inte helt i samma sits men kommer spendera kvällen hemma med sonen, när jag mer än gärna hängt med några tjejkompisar och snackat skit istället.. Inte för att jag inte gillar och vara med mitt barn men just ikväll skulle det vara kul att göra annat!
    Får väl sätta på lite musik och komma i stämning ändå :)

  • Snäckan84

    Känner igen de, jag brukar få vara den som sitter hemma själv med pojkarna.


    Men nu när man få tillfälle så banga kompisen, i o för sig vet jag hur de va att vara nykär men trist ändå.


     


    ha ha jag ha tvingat hit min bästa killkompis hit så stackarn få dras me mig i kväll i stället :)

Svar på tråden Ta en öl och hänger på familjeliv, YES vilken lördagkväll!