• Anonym (Blygdis)

Killar är det fult med inre blygdläppar som är långa ?

Jag är 24 år och fick nyligen höra av en jag hade sex med att jag hade hängisar till blygdläppar . Jag har alltså långa inre blygd läppar . Dom är ungefär 5 cm långa . Är det fult /avtändande? Jag har aldrig tänkt på det förns nu när jag fick kommentaren . Kollar man på porrskådisar så har dom ju små inre blygisar. Hur vanligt är det egentligen med långa som mina? ? Nu kommer jag vara skämmas för det ju . Hängisar det låter ju fult .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 09:33
    Måste uppdater lite . Hade fått för mig som var 5 cm långa men mätte nu och den ena var 3 cm och den andra 4 cm så hade lite fel . Dock ändå långa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 12:10
    Måste uppdatera igen . Alltså dom inre hänger INTE 3-4 cm utanför dom yttre . Dom göms av dom yttre till störst del . Är knappt en cm som hänger utanför dom yttre . Är just att dom är långa men dom göms ju i stort sett helt av dom yttre .

• Svar på tråden Killar är det fult med inre blygdläppar som är långa ?
  • Anonym (gladidag)

Vilken tönt som sa något sådant! Jag frågade min sambo vad han tyckte och han fick ett stort flin på läpparna. Verkade som han drömde sig bort en stund Hans svar var att det finns väldigt många olika utseenden på fittor (hmm... vill inte veta hur han vet det) och när man som karl kommit så nära att man ser blygläpparna är det totalt ointressant hur de ser ut. Då är fokuset något helt annat.

• Anonym (Fredde)

Den killen hade jag inte ödslat mer tid på. Antagligen är han en omogen porrskadad tönt. Precis som kukar så ser kvinnors underliv väldigt olika ut. Och så länge man är ren och fräsch så har du inget att skämmas för ts. Min fru har också längre inre blygdläppar än dom yttre och det är inget jag bryr mig om=). Hon är världens finaste människa och vi har fantastiskt sex så inte fan bryr jag mig om hur hennes underliv ser ut. Nej du var stolt över dig själv och skaffa en mogen kille som inte fäller såna korkade naiva kommentarer. Eller så kan du fälla en dräpande kommentar om hans ädla delar. "Ja du har ju en häng pung så då ligger vi lika!" 

• Anonym (Blygdis)

Jo men verkar ju vara idealet att ha små ju eller vad tror ni ?

• Kews

Helt ärligt, nej mer yta att leka på.

• Anonym

jag tycker det är extremt avtändande

• Kjellgren
    Anonym (Blygdis) skrev 2012-06-06 09:18:53 följande:
    Idealet är att inte förolämpa eller genera sina sexpartners.

Du är du och det är hela dig han förhoppingsvis vill ha sex med, inte bara dina blygdläppar. Och även om idealet var små blygdläppar - vad sjutton kan du göra åt det? Äh, knulla på och lev livet, helst med en karl som uppskattar hela dig.
  • Anonym (Blygdis)

Verkar Ju vars många som inte bryr sig men typ ingen som skriver att det är snyggt sexigt . Då känns det som det är nåt man nöjer sig med bara

• Anonym (Fredde)
    Anonym (Blygdis) skrev 2012-06-06 09:18:53 följande:
    Nej idealet i PORRFILMER är att ha små. 
  • Anonym (Blygdis)

Vad man kan göra åt det jo operera sig . Men är det nån som vet hur vanligt eller ovanligt det är med långa inre blygisar ?

Svar på tråden Killar är det fult med inre blygdläppar som är långa ?