• Marie-anne

    vad heter era husdjur=) katt, hund,kanin mfl!

    jahappsTungan ute jag är lite nyfiken och undrar, vad heter era husdjur? katt ,hund,kanin, mfl?
    min första katt döpte jag till Mix,ed colour,kallades Mixa. min andra katt heter black and whites Mr sotis,sotis. och min katt som jag var tvungen att ta bort hette Mixe,d emotions, Mixi, hon hette det för att jag hade delade känslor att skaffa en likadan katt som jag hade, en sköldpaddsfärgad, då min katt Mixa fick cancer och jag skaffade en ny ett halvår senare. oj jag glömde ju, jag hade emellan mixi en honkatt som döptes till Maxi,(hon kom från kristinehamn och dom har ica maxi där=) men jag fick lämna tillbaka henne till katthemmet då hon gav sej på sotis. men hon fick behålla namnet, iaf vad jag vet!  Okey! det var mina katter det! har även haft hamster, trazan och banarne och en ökenråtta som hette cindy som fick två ungar, tjico och kvick, som dock den ena bet mamman ihjäl då jag missade att den var könsmogen och den andra slog en granne till mormor ihjäl då han sa den var sjuk. dom ligger begravda på landet och där ligger även mixi, mina ökenråttor ligger i heliga mark då kyrkan ägde den marken då mormor bodde där.

  • Svar på tråden vad heter era husdjur=) katt, hund,kanin mfl!
  • ElectroDiva

    nuvarande djur 

    hund - Zolo
    Katt - Misse.

    Haft:

    Kanin - Sigge
    Marsvin - Jojjo's candys pride
    Dansmöss - Zeke och Diva
    hund-Rex
     

  • mångsysslaren

    Har en hund som heter Malva, hästar som heter Jerkan, Lars och Tilde. Snart kommer en till. Även två katter som heter Sally och Jordie.

  • Frumuratovic

    Vi har en liten hund som heter vera :)
    Har även haft en hund som hette leo och två kaniner som hette hedvig och härta haha

  • Zileah

    Gizmo och Nixon :) nuvarande två katterna!

    Har haft en kanin vid namn maja,
    Hamster vid namn putte och en hubert.
    Tidigare katt: Skorpan och Zorro.
    Även Ökenråttor vid namn bill o bull, eller piff o puff... Dom bytte namn varje dag :P

  • Bratwurzt

    Har fyra katter som heter bratwurzt, turbo, kisse och tjorvas. :)

    Haft hamstrar som hette Mamma,
    Mercedes, totte och luvas.
    Kaniner som hette Pelle och Rasmus och August von label
    Haft två hundar som hette maiden och Tyson
    Sköldpaddor som hette bighead, smallhead och mini.
    Har även haft en katt tidigare som hette Lucifer,

Svar på tråden vad heter era husdjur=) katt, hund,kanin mfl!