• lijna

    Planerar barn i oslo?

    Hej!

    jag och min sambo planerar vårt första barn och vi bor i oslo, jag är 23 år .
    skulle gärna vilja möta någon mer som är inne på samma stadie som jag i livet gärna någon runt samma ålder då folk i den här stan är närmare 30 när dom får sitt första barn.
    Har absolut inte något emot å träffa nån som är lite äldre men jag känner bara att dom i min ålder är oftast inte på samma plan när d gäller fast förhållande, barn,familj osv.

    Så känner du att du är i samma situation kunde det kanske varit kul å lärt känna varann å följas åt Skäms
  • Svar på tråden Planerar barn i oslo?
  • Fpe

    Hej!

    Va kul!Jag är 21 år och har just fått veta att jag är gravid.
    Känner precis som du jag inte har någon i min ålder som har eller väntar barn.
    Var i Oslo bor du?  Glad

  • sophiejennifer

    Min pojkvän bor i Oslo! Jag har ingen att umgås med när jag är där och hälsar på..tråkigt nog. Fick precis missfall, vi hade inte planerat barn så är inte riktigt säkert att vi försöker direkt igen. Men skulle gärna vilja ha någon att umgås med ändå (med eller utan barn och bebismage) :)

    Min pojkvän bor i Nydalen, får se om det blir mer centralt till sommaren (jag hoppas på det) och lite större ochså, bor just nu i en etta. Blir lite trångt när vi båda är där..
     

  • Fpe

    Hej!

    Hade verkligen missat denna trådet.
    Hur går det før dig/er?

    Fortfarande i Oslo och vill ha sællskap då och då? :)   

             

  • sophiejennifer

    Hej,

    VI är inte kvar i Oslo, blir antagligen flytt till London istället. Hoppas det går bra för dig! :) 

Svar på tråden Planerar barn i oslo?