• Super Zebran

    Blivande Adoptivföräldrar !!!

    Hej !!!
    Jag skulle vilja få kontakt med liknande tjejer, som är i samma sits som mig å min Man. Vi har genomgått kursen för "Blivande Adoptionsföräldrar" och väntar nu på att utredningen ska dra igång, den 1 Juni. Har så mycket man man undrar över och gärna skulle vilja prata om med andra i samma sits. Skulle vara kul att ventilera ..... Väntar ivrigt !!! 

  • Svar på tråden Blivande Adoptivföräldrar !!!
  • Super Zebran

    Tack så jätte mycket för hjälpen, ska genast kolla upp detta // Kram

  • Skruttet01

    Hej! Även vi ska adoptera, har hemutredningen klar! =) Ska gå kurs för blivande adoptivföräldrar snart! Spännande!! Väntar, längtar!! =) Bloggar på adressen: http://bloggen.fi/skruttet/

  • wilma123

    Hej! Gick föräldrautbildningen i höstas och gjorde utredningen under våren. Fick medgivande i juni och skickade igår in alla vår dokument till BFA inför vår adoption av ett syskonpar från litauen
    Du kan följa vår resa på offerdal.eu/jmblogg om du är intresserad! 

  • Hjärtat längtar

    oj ser att jag har skrivit helt fel ovan. Vi gick föräldrautbildning förra hösten och började vår utredning förra veckan!
    Hur går det för er? Har ni fått medgivande än? 

  • Sunflower4

    Lycka till till er alla! Ni är i början av en fantastisk resa som kommer att sluta med att ni håller ert eller era barn i famnen. Vi blev lyckliga föräldrar till en lillebror i mars. En underbar liten kille och allt har gått bara bra. Utbildningen är ofta helt fokuserad på det negativa och viss är det bra att vara förberedd på det värsta men hittills har jag inte träffat en enda adoptivfamilj som haft några större problem. Än en gång - lycka till!

Svar på tråden Blivande Adoptivföräldrar !!!