• LittleSister

    Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?

    Hej!

    Jag är lite nyfiken på vad ni andra ska hitta på i dag, på Alla Hjärtans Dag.
    Firar ni med partnern, barnen, familjen eller bästa vännen? I så fall hur, och vad ska ni ge i present?

    Själv ska jag ut och äta med min partner, längre än så har vi inte planerat. Kom gärna med lite tips :)

  • Svar på tråden Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?
  • Kelly1994

    Jag ska möta min kille på stan vid ett så ska vi gå och luncha på en kinarestaurang. Vad vid gör direkt efter det vet jag inte än, biljard kanske. Klockan sex ska vi på bio och sen åker vi hem till honom för ljus och mys i källaren :)
    Hoppas du får en mysig dag!

  • blåbär02

    vi var ute och åt i torsdags, så ikväll ska vi göra en lite lyxigare middag hemma =)

    Men gå och bowla, bio, ta en hotellnatt i närmsta största stad är ju några tips =)
    Hoppas att du får en bra dag.

  • BeaBee

    Min sambo överraskade mig med en skyview (den som går utanpå Globen) så det ska vi göra och sen äta en lyxig middag hemma med champagne. Min överraskning blir en helkroppsmassage då vi inte har allt för mycket pengar. Han tror inte att jag har planerat någonting så lite glad blir han nog.

  • Mantrasina

    Absolut inget särskilt! Tycker AHD är ett kommersiellt jippo, och vare sig jag eller min partner tycker att det är nåt särskilt. Vi gör varje dag till en särskild dag där vi visar hur mycket vi älskar varandra istället!

  • BeaBee
    Mantrasina skrev 2011-02-14 11:34:16 följande:
    Absolut inget särskilt! Tycker AHD är ett kommersiellt jippo, och vare sig jag eller min partner tycker att det är nåt särskilt. Vi gör varje dag till en särskild dag där vi visar hur mycket vi älskar varandra istället!
    Ja det är ju faktiskt ett kommersiellt jippo men för mig är det första gången jag har chansen att fira Alla Hjärtans Dag så det tänker jag banne mig göra också. Eller ja förra året så hade vi nyss träffats så det enda firandet då var att han kollade upp från tidningen och sa jaha, glad alla hjärtans dag då så det räknas inte direkt.
  • ius lexis

    Vi köper nog inget speciellt, men vi kommer att göra något annat för varandra. Jag ska göra en romantisk middag efter ett romantiskt bad med ljus och spa behandla min goding. Han får självfallet en whiskey i badet.

  • Gunnell

    Vi brukar aldrig fira AHD då vi båda anser att det är trams. Fast det är inte riktigt sant då min man ständigt fuskar och kommer hem med någon form av present i alla fall. 

  • Jezamine

    Detta är ett komersiellt affärsjippo för de som vill döva sina samveten.


    Jag är INTE avstängd
  • YokohamaNr2
    Gunnell skrev 2011-02-14 11:49:30 följande:
    Vi brukar aldrig fira AHD då vi båda anser att det är trams. Fast det är inte riktigt sant då min man ständigt fuskar och kommer hem med någon form av present i alla fall. 
    Här med fuskisar
Svar på tråden Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?