• sussi72

    Hur många har spått sig hos Brigitte i MAlmö?

    Jag har sedan många år spått mig hos Brigitte på Vitemöllegatan i Malmö. Det har alltid stämt in, men denna gången väntar jag fortfarande på att det ska slå in eftersom det bara är 2 veckro sedan jag spådde mig. 2 dagar efter att ha spått mig hos henne gick jag till ett medium, Frans Dupont som finns på Ashram i malmö, annars i Köpenhamn och det var kusligt som det stämde in. Fler som spått sig hos dessa där det stämt in?

  • Svar på tråden Hur många har spått sig hos Brigitte i MAlmö?
  • nr3

    nej, men hos massa andra! om hon är så bra skulle jag gärna vilja ha hennes nr!! hur spår hon, i kort, händer, tittar på foton osv?

  • Pennye

    Åh... skulle oxå vilja spå mig.
    Vad kostar det ungefär??

  • pluttebarn

    Jag ha spått mig hos Brigitte, men i Landskrona. De sa att hon nrmalt höll till i Malmö. Hon har stort rött hår va?

    Det hon sa till mig stämme ganska bra faktiskt. Dock sa hon oxå en del saker ja inte ville veta. ,tex att jag o min sambo inte kommer vara ihop i mer än fem år till, o det är ju inget man vill höra när man nyss fått barn. Jag tyckte ändå hon verkade seriös.

  • susse 77

    Jag har oxå spått mig hos henne ett antal gånger. Hon är kanon bra.

    Rekommenderar henne verkligen!!

  • Vanilj0909

    Nu är denna tråden jätte gammal men tänkte höra om birgitte.. Jag var där för några dagar sen. Tyckte hon visste väldigt mycket om mig som ingen annan visste. Hur har det gått för er har era spådomar stämt in nu flera år senare??

  • ViniVici

    Snälla är det någon som har tel. nummer till Brigitte i Malmö ? Eller någon annan som är lika duktig ? Snälla jag behöver hjälp 😞
     

Svar på tråden Hur många har spått sig hos Brigitte i MAlmö?