• Anonym (villblismal)

    Slimex..nån som provat??

    Som rubriken lyder, nån som provat? funkar det? vart ifrån har ni köpt?

  • Svar på tråden Slimex..nån som provat??
  • Anonym (rek)

    Min syster har provat och rekommenderar det inte. Gå till läkare och få "äkta" reductil utskrivet istället. Hur mycket övervikt har du?

  • Anonym (villblismal)

    är inte överviktig direkt, väger 55 vill ner till 50

  • Anonym (rek)

    Ja då lär du ju knappast få läkarhjälp.

  • Anonym (villblismal)

    nä knappast, varför rekomenderar din syster inte slimex?

  • Anonym (villblismal)

    Puffar tråden!! Ingen som prövat????

  • Anonym (rek)

    Hon är överviktig och det funkade helt enkelt inte för henne, nu har hon dock fått reductil utskrivet och detta har gett önskad effekt :)

  • Anonym (villblismal)

    puffffffffff

  • Anonym

    Jag har provat och har beställt mera,tyvärr så har det nätapoteket stängt så ska leta på en annan sida där jag kan köpa.
    Min start vikt var 64kg och nu en månad senare är vikten nere på 57Glad.
    Grejen är den att slimex inte är något mirakel piller,det tar bort udden av dina hungerkänslor och ditt sötsug,så du måste ha karaktär,ät väldigt sakta så du känner när du blir mätt,är du inte hungrig,ät inte!
    Jag har heller ingen övervikt,bara lite trivselkilon,är 167 lång.
    Lycka till!!!

  • Anonym (villblismal)
    Anonym skrev 2010-10-21 20:32:46 följande:
    Jag har provat och har beställt mera,tyvärr så har det nätapoteket stängt så ska leta på en annan sida där jag kan köpa.
    Min start vikt var 64kg och nu en månad senare är vikten nere på 57Glad.
    Grejen är den att slimex inte är något mirakel piller,det tar bort udden av dina hungerkänslor och ditt sötsug,så du måste ha karaktär,ät väldigt sakta så du känner när du blir mätt,är du inte hungrig,ät inte!
    Jag har heller ingen övervikt,bara lite trivselkilon,är 167 lång.
    Lycka till!!!
    hojta till om du hittar nåt bra ställe att beställa ifrån! vad tror du om  farmaciaeurope?
  • Anonym
    Anonym (villblismal) skrev 2010-10-21 22:04:39 följande:
    hojta till om du hittar nåt bra ställe att beställa ifrån! vad tror du om  farmaciaeurope?
    Jag vet inte,men ska kolla upp det,min syster ska också kolla lite sidor så absolut så hojtar jag tillGlad
    Beställde sist från europeanfarmacie lr hur det nu stavasTungan ute,men den sidan är stängd.
    Hör av mig när jag vet merSkrattande
Svar på tråden Slimex..nån som provat??