• 83an

    Liberoblöjor som går sönder

    Köpte ett paket Libero 5, inte up & go utan de andra. Men varje dag när lillan kommit hem från dagis så har den ena sidan släppt. Alltså tejpen har släppt och sitter på framsidan utan att hålla den sidan fast.

    Tänkte först att det bara var en blöja men nu har det varit många dagar i rad.

    Ngn mer som varit med om detta?

  • Svar på tråden Liberoblöjor som går sönder
  • FrökenR

    Kontakta Libero så kompenserar dom dig. Det kan bli fel i enstaka paket.

  • 5busar

    Inte nyligen men för några år sedan.


    Ta kontakt med kundservice och förklara att blöjorna inte håller.
    Jag fick kompensation, de ber dig säkert sända in några blöjor från paketet så att de kan undersöka vad som gått fel vid tillverkningen. Jag fick en returförsändelse tillsammans med kompensationen. 
    De vill ha tillverkningsnumret oxå, det står på förpackningens ena sida.
    Lycka till!
  • 83an

    Ja då ska jag kontakta dem. Igår hade iofs inte tejpen släppt när hon kom hem. Men jag får völ dra lite i dem innan jag skickar in dem

  • The75

    Hej
    Det kan vara ett produktions fel ring till Libro så kommer du få en adress ditt du kan skicka en av blöjorna så kollar dom upp dom,på paketet finns ett nr som du får klippa ut och skicka med så spara paketet.


    Något liknande hände mej för ca 1 år sedan och dom skickade 2 paket blöjor som kompensation.

  • Enasus

    Samma hände mig idag! Den nya typen av Liberos blåa, storlek 5. Trodde först dottern dragit i blöjan, men det brukar hon inte göra, och det såg alldeles för konstigt ut för att hon skulle ha gjort det.
    Får se om det händer igen, då ska jag sluta köpa dem!

Svar på tråden Liberoblöjor som går sönder