• SunnyBunny

Inbjudan till spotify?

Min kille vart inbjuden till en kanon bra sida! Men vi fattar inte hur han ska kunna bjuda in mig? Nån som vet hur det fungerar eller som vill bjuda in mig:)

www.spotify.com/

• Svar på tråden Inbjudan till spotify?
  • Isnogood

Om han är betalande medlem så kommer han få inbjudningar att lämna till andra men inte om han är gratismedlem.

Det går att ta sig in via utlänska servrar o man ändrar då land när man väl blivit medlem.

I´m the one and only....of my kind...
  • hemlig02

Hur fungerar spotify? Kan man bara lyssna på musiken där eller kan man ladda ner den till sin mp3 oxå?

• SunnyBunny

Jaha tråkigt:( Då kan inte min kille bjuda in mig då! Som jag har fattat det kan man bara lyssna på musik där inne?

• Isnogood
    hemlig02 skrev 2010-01-03 12:22:45 följande:
    Hur fungerar spotify? Kan man bara lyssna på musiken där eller kan man ladda ner den till sin mp3 oxå?
    Är du betalande medlem så kan du ladda ner men är du "gratismedlem" så kan du bara lyssna på musiken "på plats" och har då även reklamavbrott i musiken.
  • hemlig02
    Isnogood skrev 2010-01-03 12:25:11 följande:
    Är du betalande medlem så kan du ladda ner men är du "gratismedlem" så kan du bara lyssna på musiken "på plats" och har då även reklamavbrott i musiken.
    Aha! Hur mycket kostar det att vara medlem då? Kan man ladda ner hur mycket som helst eller betalar man per nedladning?
  • SunnyBunny
    Jaha! Då är det ju värt 99 kr i månaden om man kan ladda ner oxå! Vad tycker du om den sidan?
  • Isnogood
    hemlig02 skrev 2010-01-03 12:26:58 följande:
    Aha! Hur mycket kostar det att vara medlem då? Kan man ladda ner hur mycket som helst eller betalar man per nedladning?
    Tror det kostar 100:-/månad..men jag är inte helt säker...

Vet ej hur mycket man får ladda ner...har aldrig kollat det.
  • Superior
    Nja, det där stämmer väl inte riktigt. Man har mer förmåner om man har ett premium konto.
    Inga reklamavbrott som du säger, man kan även lyssna på sina spelningslistor offline och man kan lyssna i sin iphone.
    Men man kan inte ladda ner låtar gratis till sin dator eller mp3. Det finns en nedladdningstjänst där man kan ladda ner musik via 7digital, men det kostar pengar.
    Och att köpa musik via spotify kan man göra även om man inte har premium.
  • Isnogood
    Superior skrev 2010-01-03 13:48:13 följande:
    Nja, det där stämmer väl inte riktigt. Man har mer förmåner om man har ett premium konto.Inga reklamavbrott som du säger, man kan även lyssna på sina spelningslistor offline och man kan lyssna i sin iphone.Men man kan inte ladda ner låtar gratis till sin dator eller mp3. Det finns en nedladdningstjänst där man kan ladda ner musik via 7digital, men det kostar pengar.Och att köpa musik via spotify kan man göra även om man inte har premium.
    Ah..ok, jag har missuppfattat en del (inte så ovanligt... {#lang_emotions_undecided})

Tack för mer ingående (och rätt) info.
Svar på tråden Inbjudan till spotify?