• mamlan

    Är fitta verkligen det roligaste ordet i svenska språket??

    Satt och titta på tv-programmet roast på Berns i kanal 5. Har sett det förr, hela program ide'n är väl så där men en sak jag tänkt på i tidigare avsnitt är, är det verkligen höjeden av humor att klämma ur sitt FITTA! Slår ju aldrig fel, när de ska komma med en riktigt rolig slutkläm på sin monolog så nog fasen kommer det..2för han är en riktig...FITTA!" DET ÄR INTE KUL!!! Eller?? Är det bara jag som blir less på detta..ska det vara våra bästa komiker, men hallå, kom igen, något roligare än könsord borde de väl ändå ha på lager?? Dessutom är det ständigt samma könsord de drar till mig..Suuck.

  • Svar på tråden Är fitta verkligen det roligaste ordet i svenska språket??
  • Eleni

    Jag tycker annars schyffert har blivit riktigt tråkig. Han är bara grövre och fulare i munnen varje gång man ser honom, och tråkigare.. Längtar tillbaka till 90-talet och killinggänget, så dåligt så det var kul

  • mamlan
    IsadorasMamma skrev 2009-10-12 22:27:59 följande:
    Jag gillar fitta.
    Ja visst..men är det såååå himla kul?
  • IsadorasMamma
    mamlan skrev 2009-10-12 22:30:28 följande:
    Ja visst..men är det såååå himla kul?
    Ja absolut det är fittkul!
  • Themis

    Svenska folket har i gemen en ganska enkel prutt-bajs-höhö-humor så det passar väl populasen, antar jag. Inget fel i det, var och en får väl ha sitt.

  • TyskMamma

    pung e roligare =)
    Dessutom tycker jag att det är roligare när man använder de "finare" orden för könsorganen än de som "alltid" används för att få billiga applåder.
    Häromdagen ropade en man(som antagligen hade fått lite för mycket!) mitt in i folkmassan "PEENIS! SLIIIDA!" Och jag skrattade så jag fick tårar i ögonen! Det var det roligaste på hela dagen!

  • TyskMamma

    pung e roligare =)
    Dessutom tycker jag att det är roligare när man använder de "finare" orden för könsorganen än de som "alltid" används för att få billiga applåder.
    Häromdagen ropade en man(som antagligen hade fått lite för mycket!) mitt in i folkmassan "PEENIS! SLIIIDA!" Och jag skrattade så jag fick tårar i ögonen! Det var det roligaste på hela dagen!

  • TyskMamma

    oj det blev visst dubbelt, det var inte meningen.... SLIDA!

  • rosen76

    Jag har inget emot ordet, men roligt är det ju inte. Roligare att säga tex vulva, penis för att det låter så löjligt.

Svar på tråden Är fitta verkligen det roligaste ordet i svenska språket??