• M  och  M

    Någon som fått en elstöt under graviditeten?

    Precis som rubriken, har ni fått en rejäl elstöt av något under eran graviditet och hur gick det för bebisen i så fall?

  • Svar på tråden Någon som fått en elstöt under graviditeten?
  • Zinan

    Jag har aldrig fått en stöt under graviditeten men om du har fått det skulle jag nog råda dig att ringa sjukvårdsupplysningen. De vet säkert vad du ska göra och hur det påverkar bebban (om det nu gör det).
    kram

  • Emmy T

    En kompis till mig fick det, de åkte in och kollade CTG på bebisen som mådde jättebra. Men hon trodde först det var kört, att det inte skulle bli något barn först. Hon blev rädd som fan. Det var från vanliga elkontakten hemma...

  • M  och  M

    Emmy T skrev 2009-10-11 18:03:33 följande:


    En kompis till mig fick det, de åkte in och kollade CTG på bebisen som mådde jättebra. Men hon trodde först det var kört, att det inte skulle bli något barn först. Hon blev rädd som fan. Det var från vanliga elkontakten hemma...
    Vad sa dom till henne där då, kunde det varit någon risk eller är det oftats okej?
  • Emmy T

    Det är "catriiin" här på familjeliv. Skriv och fråga henne. Lycka till!!!!

  • panzermensch

    Lär dig säga tack för kommentarerna du får? Istället för bara puff. Inte konstigt att folk blir dryga här när ingen uppskattar hjälpen de får!


  • M  och  M
    panzermensch skrev 2009-10-11 20:39:36 följande:
    Lär dig säga tack för kommentarerna du får? Istället för bara puff. Inte konstigt att folk blir dryga här när ingen uppskattar hjälpen de får!
    Oj sorry, var verkligen inte menat så. Tack jag uppskattade kommentaren du gjorde absolut, Mitt puff var inte riktat mot din kommentar utan för att jag gärna ville ha fler bra kommentarer. Inte lätt att veta....
  • M  och  M
    panzermensch skrev 2009-10-11 15:27:27 följande:
    Jepp flera gånger av eltrådarna vid hagen Bebis eller ja snart 4 åringen mår super.
    Var det rejäla stötar? Vars fick du dom då? Blev du orolig och kollade upp så allt var okej eller? Vet inte hur stor inverkan elstötar kan ha....
  • panzermensch
    M och M skrev 2009-10-11 21:00:51 följande:
    Var det rejäla stötar? Vars fick du dom då? Blev du orolig och kollade upp så allt var okej eller? Vet inte hur stor inverkan elstötar kan ha....
    Fått två direkt mot magen, en i armen och en i benet. Var inne första vändan och de sa att det inte var någon fara
Svar på tråden Någon som fått en elstöt under graviditeten?