• Roisin Dubh

    Låt andra betygsätta ditt porträtt

    Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

    Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

    Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

    Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

    VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

    Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

    Nu har vi kul...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

  • Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Danitra

    Meh! Jag hade tänkt starta en helt egen tråd med egen omröstning. Här kommer jag inte alls få lika mycket uppmärksamhet ju!


    Men OK.
    Här är en video på mig: 
    ">

    Och här är en bild:
    Var helt ärliga nu!
  • Roisin Dubh

    Danitra(ss) får en 7:a av mig. Hennes ansikte är symmetriskt och fint med jättevackra höga kindkotor och vackra ögon. De delar som drar ner betyget lite är en tunn överläpp och något för stor näsa. Men helheten ger alltså betyg 7 vilket för mig är lika med pudding. {#lang_emotions_smile}

  • banansmoothie
    Danitrass skrev 2009-09-14 17:22:26 följande:
    Meh! Jag hade tänkt starta en helt egen tråd med egen omröstning. Här kommer jag inte alls få lika mycket uppmärksamhet ju! Men OK. Här är en video på mig: 

    Och här är en bild:
    På bilden 6,5 men på videon 8.
  • Roisin Dubh

    Den här bilden valde jag för jag ser inte alls så överviktig ut som jag egentligen är och mina pigmentfläckar är inte lika framträdande eftersom den togs före solsäsongen. Bakgrunden är photoshoppad men ansiktet är oretuscherat med ärr och fräknar i behåll.

    Dessutom är inte håret i vägen för en gångs skull. Frisyrer kan vi bedöma i en annan tråd. http://www.familjeliv.se/hem/roisin_dubh/gallery/phpv6lkxv.jpg

  • banansmoothie

    Roisin Dubh skrev 2009-09-14 17:33:10 följande:


    Den här bilden valde jag för jag ser inte alls så överviktig ut som jag egentligen är och mina pigmentfläckar är inte lika framträdande eftersom den togs före solsäsongen. Bakgrunden är photoshoppad men ansiktet är oretuscherat med ärr och fräknar i behåll. Dessutom är inte håret i vägen för en gångs skull. Frisyrer kan vi bedöma i en annan tråd.
    Jag ger en 6:a. Med motivationen, vackra drag men inte tillräckligt framträdande. Några kilo mindre och jag hade gett en 8:a, minst. Helt underbart vackra ögon du har Roisin!
  • Danitra
    banansmoothie skrev 2009-09-14 17:50:33 följande:
    Okej jag är med också eftersom jag är så bra på att kritisera andras bilder. www.familjeliv.se/hem/banansmoothie/gallery/p... Bilden är vald för att min rutiga tröja är så himla het. Och för att jag gillar ljuset (mörkret?),
    Ja, den där tröjan ser man ju jättemycket av..
    Du får en 7,5:a. Plus för munnen/leendet, symmetri och näsan.
    Minus för den långa hakan och ögonen som kunde ha varit lite mer...öppna kanske?
  • Danitra

    Det är helt konstigt. När jag har skrivit i den här tråden så låser sig hela menyn och jag måste stänga ner fliken och öppna FL på nytt. 


Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt