• JEMAR

    Regions placerade :)

    Tjohooo vi har blivit regionsplacerade i dag.. Kommer att få hämta vårt barn i Caldas i Colombia :). Vi vet inte när men vi vet iaf att det är där vårt barn kommer att finnas .
    Så glad så ja vet inte vart ja ska ta vägen. Någon som vet något om Caldas???

    JIPPIIII

  • Svar på tråden Regions placerade :)
  • Ane63

    Grattis till ett steg närmare ert barn. Känner tyvärr inte till Caldas, men googla på det:)

  • Ane63

    Såg på kartan att det ligger inte så långt ifrån där vi hämtade vår yngsta dotter, Pereira. Om det är rätt Caldas alltså:) Ibland finns det ju fler ställen med samma namn.

  • Julifru

    Är så glad för eran skull dom på jobbet undrade vad som hade hänt när jag jublade så

  • Nepalmamma

    ÄNTLIGEN JEMAR!!!
    Jag är så glad för er skull att ni äntligen är ett steg på väg till ert efterlängtade barn!
    Vad händer nu och finns det någon tidsuppskattning?
    Håller tummarna för att allt nu går på räls er väg - ni har verkligen väntat länge nog! Se till att fira idag!

  • mammamys06

    Äntligen!!!


    Victor född september -06, broster bf annandag jul 2009
  • ViljaDrömma

    Utan att egentligen veta vad regionsplacerad betyder, så ropar jag GRATTIS!!! Allt som är ett steg på vägen är toppen!

    Vet ni något om hur lång tid det kn tänkas ta härifrån till BB?

    Hur som, korka upp champagnen nu!!! Skål!

  • Helle68

    Vad spännande!!! Förstår att det måste kännas som ett stort steg framåt! Grattis!

  • Lillsyrran

    GRATTIS!!!
    Äntligen ett positivt besked i er låååånga väntan!!!
    Nu håller vi tummarna för att det går snabbt till BB.
    KRAM

  • LG74

    Så himla roligt!!! Jag måste genast kolla upp Caldas. Är så glad för er, att det ÄNTLIGEN händer något i er evighetsväntan. Snart har ni ert pyre. Ljuvliga tanke!

    Kramar

Svar på tråden Regions placerade :)