• Beckis 24

    Mammor i nynäshamn?

    Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

  • Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • HeartsOnFire

    Jag är 23, har en son på 17 månader som jag ska skola in på måndag.
    Vi bor i Västerhaninge.

    Är allt bra med er?

  • Beckis 24

    Hej! Javisst, allt bara bra här, mysigt verkligen att vara mamma. trivs du som mamma? Hur känns det att skola in på dagis?

  • HeartsOnFire

    Beckis 24 skrev 2009-08-13 23:02:57 följande:


    Hej! Javisst, allt bara bra här, mysigt verkligen att vara mamma. trivs du som mamma? Hur känns det att skola in på dagis?
    Jadå jag trivs som mamma.
    Det är blandade känslor...ibland lite nervöst och ibland känns det spännande.
  • Beckis 24

    Förstår det..men det kommer säkert att gå jättebra. Vart i V-haningen bor ni?

  • HeartsOnFire

    Beckis 24 skrev 2009-08-14 11:34:05 följande:


    Förstår det..men det kommer säkert att gå jättebra. Vart i V-haningen bor ni?
    Ja det tror jag också. =)
    Vi bor hmmm vet inte riktigt vad området heter...vi flyttade hit för ca 1½ år sedan så jag är inte riktigt hemma här. Bodde i Älta förut.
    Åbygårdarna heter föreningen iaf.
  • S Rydin

    Hej!jag bor också i Nynäshamn, eller i Sorunda för att vara mer eexakt. har en son som är 3 och en dotter som är fem veckor... är själv 28. var i nynäs bor du då?

  • Beckis 24

    Hej på er båda, välkommen hit Rydin :) Jag bor i Ösmo, men har svärföräldrar i Sorunda och min mans mormor och morfar bor också i Sorunda, i Ottersta! Så jag brukar vara en del i Sorunda faktiskt..:) Vore kul att ses nån gång kanske å fika eller nåt, vad säger ni rydin och hearts on fire?

  • HeartsOnFire

    Beckis 24 skrev 2009-08-18 20:06:59 följande:


    Hej på er båda, välkommen hit Rydin :) Jag bor i Ösmo, men har svärföräldrar i Sorunda och min mans mormor och morfar bor också i Sorunda, i Ottersta! Så jag brukar vara en del i Sorunda faktiskt..:) Vore kul att ses nån gång kanske å fika eller nåt, vad säger ni rydin och hearts on fire?
    Ja det låter väldigt trevligt.
    Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så det får väl för min del isåfall bli någon dag då jag är ledig.
  • S Rydin

    Abslout fika låter kul. Jag kan de flesta dagar och tider om det inte krockar med dagis förstås. Beckis ska du gå på öppna förskolan eller babycafé eller ngt?

  • Beckis 24

    S Rydin skrev 2009-08-19 07:26:34 följande:


    Abslout fika låter kul. Jag kan de flesta dagar och tider om det inte krockar med dagis förstås. Beckis ska du gå på öppna förskolan eller babycafé eller ngt?
    Ja, jag vill gärna gå på öppna förskolan och babycafé, brukar du går dit? Går du i Ösmo eller nynäshamn?
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?