• EttVrak

    Detta suger!!!!

    Börjar bli ganska lack på detta..

    Är det vanligt att tjejen vägrar "släppa" till när man håller på med IVF?
    eller efter när man inte gör det?

    Ä ri ett förhållande och det va nog 1½ månad sen vi hade sex..
    Har smått börjat tröttna på detta, hon säger att hon e för trött och så, men endå tränar hon varje dag..

    Känns som hon kommer förstöra förhållandet, för fortsätter det så..
    Och nu får kom IPREN lagen så man kan inte ta hem någon porrfilm längre heller.
    Ska man få lov att skaffa sig en älskarinna eller vara otrogen för att man ska få nått?

    Orkar inte typ försöka mera, orkar inte bli avvisad mera..
    Kan ju inte tvinga någon..

    Så är alla ni tjejen såhär mot era killar?
    eller är det bara jag?

    eller har någon nått tips på bra porrsidor?

    Känns som jag e onormal som vill ha sex!!!

  • Svar på tråden Detta suger!!!!
  • eekramaren

    Tycker du ska ha förståelse för det här med IVF.
    Det är din kvinna som måste gå igenom det mesta med IVF:en.

    Man kan bli väldigt trött av medicinerna.
    Det kommer inte vara så för alltid. Bli lite vuxen.
    Tänk lite framåt. Är det ett barn du vill ha eller bara sex nu...

    Du får väl runka.

  • gedansk

    hej

    Jag mådde skit rent ut sagt med alla mediciner och hormoner, kan tillägga att gå i klimakteriet är inget hit. Jag tycker att du ska prata med din tjej men inte förvänta dig att hon ska ställa upp för att göra dig glad (inget hit att bli tjatad till sex). Om det är så illa att du måste ha en porrfilm för att kunna runka så finns det fortfarande macken som du kan gå och köpa lektyr på.

    Vem vet lite mindre tjat och press och lite mera romantik så kanske ni båda blir sugna.

  • EttVrak
    eekramaren skrev 2009-05-15 18:18:30 följande:
    Tycker du ska ha förståelse för det här med IVF.Det är din kvinna som måste gå igenom det mesta med IVF:en.Man kan bli väldigt trött av medicinerna.Det kommer inte vara så för alltid. Bli lite vuxen. Tänk lite framåt. Är det ett barn du vill ha eller bara sex nu...Du får väl runka.
    Jo ett barn vill ja ha, men ja vill ha ett fungerande sexliv med.
    Och säg inte till mig att bli vuxen..
    Ni tjejer tror ju bara att det e ni som måste gå igenom en massa!!?
    Vi killar går igen så mycket mera än vad ni än tror..
    Men du e väll singel?

    Så kom INTE och säg att ni går igenom så mycket mera än vad vi gör...
  • eekramaren

    Haha, nej jag e inte singel. Men jag har en förstående karl.

    Med vuxen menar jag att att du borde förstå att du inte kan få allt samtidigt.
    Har inte din tjej lust till sex nu under IVF borde du ha förståelse för det.
    Du borde kanske läsa vad alla mediciner påverkar på kroppen.

    Klart du har lika mycket känslor om IVF:en som vi tjejer MEN kom inte o säg att du tar piller, spray o sprutor.
    Spray som gör att du känner dig som 65 år i kroppen.
    Sen direkt efter bli så jävla fertil med hjälp av sprutor så kroppen blir full av ägg .
    Därefter fysisk smärta när de tar ut äggen.

    Men , men , vad är det gentemot att du inte får sex på kanske 3 månader!!!

  • princess77

    Hjälp..du måste väl ha lite förståelse för att din tjej mår dåligt just nu.Att hon går och tränar varje dag kan vara för att hon behöver avreagera sig och få lite egen tid just nu,tro mig,man mår inte jättebra av alla dessa mediciner.

    Och om du såå gärna vill ha ett fungerande sexliv hellre än en lycklig flickvän så borde du nog ta dig en funderare på om du verkligen vill skaffa barn just nu....

    Graviditet och spädbarn funkar ju inte direkt som ett afrodisium för förhållandet...

    Var lite förstående och pyssla om din tjej istället för att gnälla.Sex är faktiskt inte allt,det finns mycket annat mysigt man kan göra tillsammans..

    Och nej,jag är inte singel utan lyckligt gift med en man som inte har fått sex på två veckor

  • skånejag

    Håller med Princess77; det finns väl annan närhet man kan satsa på? Bara ligga och mysa, kyssas, pussar, masseras...

    För mig är det dock så att sambon är den som vill lite mindre än mig. När vi är mitt uppe i IVF så blir det dock mest bara lite mys och inget mer. Närheten kan man ju inte vara utan!! :) 

  • Sillan3

    Hej

    Jag håller med tjejjerna ovan...

    jag måste dock tillägga att min erfarenhet är att sexlusten kommer som ett brev på posten när man är gravid..
    din tjej går igenom massor med konstiga saker med hormoner men när pyret väl är fast i "trygga magen" så kommer hon nog att upptäcka sexlusten igen         jag var tex konstant sugen under hela graviditeten...

    Ge henne tid o ha det skönt i duschen ist.... eller varför inte kliva in när hon är där o ge henne härlig massage så hon kan slappna av o känna din närhet o kärlek... sen kan du stanna kvar själv o avsluta på egen hand o tänka på hur hon nyss kändes???!!! 

    kom igen ger er en chans.. ni BÅDA går igenom en hel del nu.. men det blir bättre jag lovar!      

  • Spartacus

    och när tjejen blir gravid och kanske tappar lusten av det? eller är nyförlöst och ett öppet sår?

    jag har faktiskt väldigt svårt att förstå hur någon kan bli så pass desperat av att vara utan sex i 1,5 månad,
    vill inte partnern ha sex får man väl fixa det på egen hand.      

    i en stabil och trygg relation bör man ju kunna vänta in varandra i perioder men framförallt låter det ju som ni behöver ventilera era känslor kring ämnet?   

Svar på tråden Detta suger!!!!