• Lantismamman75an

    Bröstförstoring, vad kostade det? Är du nöjd? Hur ONT gjorde det?

    Tjeena på er!
    Jag kan knappt tro att jag skriver detta inlägget. Jag har alltid varit anti mot fejkade boobisar Men efter 4 barn så har jag tänkt om... Mina tuttar är små och ojämna och inte mycket att le åt precis...Det spelar ingen roll att min man älskar dom när inte jag gör det... Jag tänkte höra med er därute som gjort om era boobs! För det första: ÄR NI NÖJDA? åNGRAR NI ER? VAD KOSTADE DET? Hur ont gjorde det egentligen?? Om man jämför med mjölkstockning...om man nu kan jämföra så Vilken klinik gjorde ni er operation på? Kan ni rekommendera den? Hoppas nån orkar svara! Kram!

  • Svar på tråden Bröstförstoring, vad kostade det? Är du nöjd? Hur ONT gjorde det?
  • eqiholefaps

    Jag gjorde mina för 5 år sedan och har inte ångrat det en sekund. Det gjorde inte farligt ont även om man var lite handikappad första veckan. Åkte hem ett par timmar efter operationen utan problem. Mjölkstockningen jag hade var mycket värre än operationen men typen av värk var ganska lika. Jag tror att det är jätteviktigt att du väljer en klinik som känns bra och ännu viktigare en plastikkirurgi du känner att det klickar med. Jag gick på tre konsultationer och de två första kändes läskigt fel. När det inte kändes bra med kirurgen vid andra försöket så bokade jag en ny tid på samma klinik men med en annan kirurg och det var som dag och natt. Han bara kändes så rätt lugn trygg förstod vad jag sa och fick mig till och med att skratta flera gånger fast jag var skitnervös. Gunnar Kratz heter han och när jag kollade upp honom efter konsultationen kändes det ännu bättre. Såg att han var professor, hade jobbat med plastikkirurgi jättelänge, hittade massa artiklar med honom på nätet som verkade super seriösa. Det visade sig att det var värt att "prova" några olika kirurger innan man bestämmer sig för min resa blev super bra. Operationsdagen var som en dag på ett spa och Gunnar ringde dagen efter och var liksom med vid sidan under hela tiden efter operationen. Sökte på honom nu när jag tänkte svara dig och såg att han har någon ny info-sida som verkar rejält matnyttig plastikinfo.se. Länkar om det går. Lycka till och se till att hitta rätt!

  • Mrs Moneybags

    Min vän har förstorat brösten efter två graviditeter som inte lämnade så mycket kvar varken av form eller volym. Hon säger ofta att det är det bästa hon har gjort och är mycket nöjd! 

Svar på tråden Bröstförstoring, vad kostade det? Är du nöjd? Hur ONT gjorde det?