• PA2

Förälskad 4 åring

Tänk vad barn kan vara söta mot varandra. Min 4 åriga kille är upp över örona förälskad i sin dagis kompis. Han kallar henne för sin blivande fru, sött. Tråkigt på ett sätt för han sparar alla sina pussar och kramar till sin tjej.

Finns det fler som har förälskade barn?

• Svar på tråden Förälskad 4 åring
  • vilden

JAAA!!!
    Vår kille är också förälskad i sin dagiskompis. Han ska bara bjuda henne på sitt 5 årskalas, han pratar om hur de ska göra när de ska få barn och han ska bli pappa m.m. Detta hände när han precis fyllt fyra och dagispersonalen märkte det dirket och vi med. Från att bara pratat om och varit med killkompisarna på dagis så var det bara tjejerna som gällde. Han är fortfarande kär och nu har vi förstorat ett foto på dem som han ska få ha över sin säng (hans idé).

• Nana 24

Vad gulligt! Vår son pratar inte om att vara förälskad, däremot har jag sett att han ibland drar sig undan från bilarna (som annars är hans stora passion) in till "tjejrummet" med dockor och dockvagnar och leker mamma, pappa barn med dem
    Då får killkompisarna vara! Kul att de kan ha två så olika personligheter, både mjuka och tuffa samtidig...jag vet däremot inte om han är förälskad i tjejerna som "ingår i familjerna" men någon form av förälskelse är det nog

• Xtinaa

Min "lilla" tjej (5 år) gifte sig på dagis för ca 1 år sedan och var så kär så, supergulligt

Svar på tråden Förälskad 4 åring