• MrsLemon

    Inga symptom men ändå gravid

    Hej!

    Vet att man inte alltid behöver ha symtom för att vara gravid. Hur många av er här hade just INGA symtom när ni blev med barn? Intressant att veta

  • Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid
  • snappi81

    Jag hade inte ett ända förutom att mensen inte kom som den skulle!


    *För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Hannah76

    Har inte haft några symptom när jag har varit gravid (har varit gravid två gånger). Har haft två väldigt lätta graviditeter oxå. Nästan så att man inte vågar skaffa en trea.. Då får man väl hela registret av symptomer o krämpor..*S*

  • MrsLemon

    Kul att ni delar med er Alla verkar ha så olika symtom och vissa inga. Spännade att allas kroppar fungerar så olika!

  • Snuttelinda

    Här är en till som inte hade några symtom föruotm utebliven mesn.. men i v 22 började jag få väldiga problem med foglossningar o i vecka 28 blev jag sjukskkriven trots att jag var arbetslös för tillfället... Hade jag jobbat hade jag nog blivit sjukskriven tidigare..

  • Vofflis

    Jag testade positivt i fredags och har inga symtom alls, kanske lite ont i magen bara. Förra månaden hade jag alla symtom man kan ha, men var inte gravid..

  • ärtan72

    Jag hade inga symptom under de två första graviditeterna, men det kändes i brösten när jag blev gravid tredje gången.

  • Margaret

    Inte jag heller - kände mig "mätt" om magen. Sen blev jag snabbt ofta hungrig. Men inget i bröst eller illamående eller halsbränna. Var grymt besviken - jag som haft så många symptom alla gånger jag trodde felaktigt att jag var gravid. Fast väldigt glad också förstås!

  • jippy

    Intressant tråd. Puffar upp den! Skrattande


    Undra om det är lika vanligt att inte ha några symtom alls som att ha symtom? 
  • Baloo

    Jag har en sån och med honom hade jag inga symtom. Inbillade mig bara att det kändes som om det rann o mensen skulle kommma. Men kan faktiskt inte säga om jag brukar ha det när jag ska ha mens osså. Så inga symtom här. Försöker på andra nu. Lite irriterad kanske men det kan man ju va ändå o betyder inte ett skit. Fick i måndags flytning på pappret när jag torkade mig med lite rött i. Torkade mig dock lite längre upp- (om ni fattar, knäppt jag vet) Usch vill så gärna ha tvåan nu. Känns som det inte blir något. Hoppades att det i måndags skulle vara en nidis

Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid