• Pokergirl

    Liposinol - nu ska vi se om det funkar!

    Jag har precis startat med Liposinol (från apoteket) och ska se om detta är något som funkar. Igår kände jag mig inte lika hungrig som vanligt, dessutom åt jag mindre portioner än vanligt. Kanske inbillan, ska se på sikt vad dom ger!

    Nån annan som testat Liposinol?

  • Svar på tråden Liposinol - nu ska vi se om det funkar!
  • Firstandhappy

    kan man gå på dom som gravid??
    har inte kollat på dom än eller hunnit läsa bipacksedeln!
    Hur mycket har du gått ner ?

  • Pokergirl

    Firstandhappy: Som gravid ska man inte gå ner i vikt, ta itu med det efter ev amning!

    maamje: Jo, dom kostar, men det kostar att ligga på topp!


  • Firstandhappy
    Pokergirl skrev 2008-11-10 22:54:45 följande:
    Firstandhappy: Som gravid ska man inte gå ner i vikt, ta itu med det efter ev amning! maamje: Jo, dom kostar, men det kostar att ligga på topp!
    jo jag vet, men det var inte det jag frågade om... frågade om det stod något om det i bipacksedeln
  • goldensea

    Jag käkade dem i våras. Jag testade en himlans massa olika saker så kan inte säga hur mycket av min nedgång som var deras förtjänst men det kändes som att de hjälpte mig en del iaf.

    Jag gick ner 20 kilo från oktober till maj. Hade egentligen tänkt gå ner lite till men nu är jag gravid så det får vänta.

  • Firstandhappy
    maamje skrev 2008-11-10 22:57:22 följande:
    Det blir ju ca 1000 kr. Det är mycket pengar.
    mmm speciellt efetrsom man kan få tabletter via läkaren som kostar lika mycket för en månads förbrukning som dessa gör för en vecka..
Svar på tråden Liposinol - nu ska vi se om det funkar!