• MissPearl

    Hur lång tid tar din städning?

    Idag skall här städas, men som vanligt blir jag aldrig klar!
    Hittar alltid något roligare att göra
    Hur lång tid kan eran städning ta?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång tid tar din städning?
  • Freiya

    det beror ju på hur stökigt det e, brukar va rätt stökigt hos oss :P och om man har en liten spelevink som hänger en i fotknölarna och gapar när man ska dammsuga, haha.
    men det brukar ta några timmar. jag brukar inte snabba mej. det får ta den tid det tar.


    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • saaandra86

    Den brukar väl ta två, tre timmar kanske. Beror på hur mkt jag har att städa. Och hur noga man gör det.

  • Mickis74

    Ska jag städa hela lägenheten själv tar det flera dagar....pga en arbetsskada så klarar jag bara lite åt gången, blir många pauser.

    När vi städar tillsammans tar det ett par timmar så är vi klara...men då har vi städat mycket ordentligt

  • Esprie

    vår lägenhet på 71 kvm tar ca 1½-2½h att städa


    Mamma till Simon 070116
  • Börnen

    Är barnen hemma blir jag aldrig klar. Är maken och jag hemma och barnen borta tar det kanske 2 timmar (107 kvm), men då är vi rejält svettiga efteråt!


    ♥Emil 050611♥ och ♥Maja 061116♥
  • CeeJay

    Städar men blir aldrig klar

    När man har småbarn känns det inte så viktigt att bli klar, vi röjer undan det värsta och bakom våra ryggar tar tjejerna fram ännu mer grejer

    När vi städar gör vi det i några timmar dvs dammsuger, torkar golv, städar på toaletterna grundligt, bäddar sängarna men alla dessa saker gör vi endast samma dag om vi väntar besök

  • Boel1

    Beror på, en snabbstädning tar väl några timmar om jag får vara ifred.. Fast jag röstade på "städar men blir aldrig klar" för så känns det - jag måste nästan alltid städa med barnen hemma och då är det svårt att få någonting gjort!

  • Ellah

    En timme ungefär. Jag har det näst intill pedantiskt rent hemma så det går fort.

  • Trynträ

    Räknar jag in allt hushållsarbete så kan det gå åt en hel dag. Själva städningen tar väl några timmar. Sånt där nödvändigt ont.

  • Emma77
    Har städhjälp, som precis har åkt härifrån så nu är huset skinande rent och undertiden har vi varit ute och lekt och plockat blåbär och fått tid för varandra!!!
    Olivia 060102 Olivias syskon bf 080115
Svar på tråden Hur lång tid tar din städning?