• sandand

    Naken/Nudiststränder i Spanien

    Hej, någon som har förslag på välbesökta offentliga nakenbad i Spanien?
    vi har besökt Maspalomas några gånge, men letar ngt på fastlandet. Kan även ta förslag på svenska stränder (offentliga).
    Luleå och Piteå har vi besökt en hel del så ngt annat?

  • Svar på tråden Naken/Nudiststränder i Spanien
  • Anonym (Lustfyllt par)

    Maspalomas nakenstrand är härlig! Vi var där för några veckor sedan. Fastlandet Spanien har jag ingen aning om men i Sverige brukar vi åka till Rullsand utanför Gävle. Det är en trevlig nudiststrand.

  • 83Sofi
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-05-07 10:31:30 följande:

    Maspalomas nakenstrand är härlig! Vi var där för några veckor sedan. Fastlandet Spanien har jag ingen aning om men i Sverige brukar vi åka till Rullsand utanför Gävle. Det är en trevlig nudiststrand.


    Hej
    Hu är det på Rullsand, avslappnat eller en massa män som tittar? 
  • Lazzi
    83Sofi skrev 2024-05-08 08:38:19 följande:
    Hej
    Hu är det på Rullsand, avslappnat eller en massa män som tittar? 
    Hej jag har inte varit där personligen men en kvinnlig bekant 
    Hon tyckte en del män va lite för på så att säga
  • Anonym (Lustfyllt par)

    Vi är alltid där båda två så frun har inte haft problem med närgångna män. Enbart en gång är det en som kommit fram men han gick direkt efter han blev avvisad. Kan dock tänka mig att det är mycket mer för en kvinna som går dit själv. 

  • Anonym (solobad)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-05-07 10:31:30 följande:

    Maspalomas nakenstrand är härlig! Vi var där för några veckor sedan. Fastlandet Spanien har jag ingen aning om men i Sverige brukar vi åka till Rullsand utanför Gävle. Det är en trevlig nudiststrand.


    Ska till Maspalomas senare i sommar, berätta gärna mer! 
    Är det en strand för naturister eller är det swingers där också?
  • CanarySecret

    Hej jag bor på Teneriffa, här är en hel del nakenstränder men har hittills inte varit med om mer än naturister, det finns bra klubbar här om man gillar det men annars är nog maspalomas bättre för swingers :) 

  • Anonym (Par)
    CanarySecret skrev 2024-05-16 21:09:05 följande:

    Hej jag bor på Teneriffa, här är en hel del nakenstränder men har hittills inte varit med om mer än naturister, det finns bra klubbar här om man gillar det men annars är nog maspalomas bättre för swingers :) 


    Ok berätta gärna mer. Vi har bokat en resa till playa del Ingled senare i höst.
  • CanarySecret
    Anonym (Par) skrev 2024-05-16 23:10:18 följande:
    Ok berätta gärna mer. Vi har bokat en resa till playa del Ingled senare i höst.
    Vad vill du veta :) har inte jätte mycket erfarenheter... hittills;)
  • Anonym (Är det där?)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-05-07 10:31:30 följande:

    Maspalomas nakenstrand är härlig! Vi var där för några veckor sedan. Fastlandet Spanien har jag ingen aning om men i Sverige brukar vi åka till Rullsand utanför Gävle. Det är en trevlig nudiststrand.


    Är det i Maspoloma alla, oavsett herrar eller damer är tiopoängare och ser ut som fitnessmodeller? Så att man känner sig så jäkla fet och obekväm? Nån sådan nakenstrand i Spanien iaf. Har nog aldrig vart så medveten om att jag inte passar in tidigare :D 
  • Anonym (Lustfyllt par)
    Anonym (Är det där?) skrev 2024-05-17 00:27:05 följande:
    Är det i Maspoloma alla, oavsett herrar eller damer är tiopoängare och ser ut som fitnessmodeller? Så att man känner sig så jäkla fet och obekväm? Nån sådan nakenstrand i Spanien iaf. Har nog aldrig vart så medveten om att jag inte passar in tidigare :D 
    Nej så är det inte. Alldeles vanligt folk allt från snygga vältränade till gamla, överviktiga. Tror nog de flesta som är bekväma med att vara nakna är bekväma på den stranden.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (solobad)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-05-17 08:10:00 följande:
    Det är för båda delarna. På själva stranden är det blandat nudister och folk med badkläder. Det tas endel kontakter och förekommer raggande på stranden men inget störande. Uppe i dynerna finns det ett område för swingers o.dyl att träffas. Vi gick upp dit senast vi var ner och var snart omringade av minst tio män. Frun fick sig ett gangbang av mig och fem av dessa män där mellan dynerna. 
    Vågar man bara gå fram och prata med folk så kan man träffa mycket intressanta människor där.
    Låter ju nice. 
    Hur funkar de sociala reglerna, man går fram och börjar prata allmänt och hintar om lite lek gissar jag? 
Svar på tråden Naken/Nudiststränder i Spanien